نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 07 ارديبهشت 1399
ساعت 09:00

قسمت دوم Final Fantasy 7 Remake درحال تولید است

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ تهیه‌کننده Final Fantasy 7 Remake رسما تایید کرده که مراحل ساخت قسمت دوم بازی در جریان است.

اسکوئر انیکس پس از چند سال انتظار طرفداران، اخیرا بازی Final Fantasy VII Remake را منتشر کرد که نه تنها در جلب انتظارات اولیه آن‌ها موفق بود، بلکه حتی فراتر از آن انتظارات نیز عمل کرد. با در نظر گرفتن بازخوردهای عالی و فروش مناسب این بازی، نحوه پایان‌بندی آن و اصولا تقسیم شدن بازی اول برای تولید چند عنوان ریمیک، صبر طرفداران از همین حالا برای انتشار قسمت دوم بازی شروع شده است. در اظهارنظری تازه پیرامون برنامه‌های شرکت برای تولید قسمت دوم این بازی، Yoshinori Kitase تهیه‌کننده این بازی به تازگی و در مصاحبه با EW تایید کرده که سازندگان همین حالا درحال تولید بخش دوم هستند. تاییدیه اخیر او، البته در ادامه صحبت‌های همین تهیه‌کننده در زمان قبل از انتشار بازی است؛ جایی که گفته بود اسکوئر انیکس مایل است فرایند ساخت قسمت دوم این بازی ریمیک را به محض انتشار قسمت اول شروع کند.

لازم به ذکر است که اسکوئر انیکس این بازی ریمیک را براساس بازی کلاسیک Final Fantasy VII و به شکل چند قسمتی عرضه می‌کند. قسمت اول این بازی که اخیرا عرضه شد، فقط شامل لوکیشن Midgar از بازی اولیه بود که البته این بخش حالا به قدری گسترش پیدا کرده که به یک بازی مستقل تبدیل شده است. با توجه به این سابقه، طرفداران حالا احتمالا منتظر قسمت دوم بازی با دنیایی بزرگ‌تر هستند. ذکر این نکته نیز ضروری است که درحال حاضر بحران شیوع ویروس کرونا نیز در جریان است و کارمندان بسیاری از شرکت‌ها از جمله اسکوئر انیکس، به صورت از راه دور و از منزل روی پروژه‌ها کار می‌کنند. باید دید که وضعیت کار در این شرایط، تا چه میزان می‌تواند روی روند ساخته شدن قسمت دوم تاثیرگذار باشد. طرفداران برای همین بازی اخیرا منتشر شده نیز حدود ۵ سال صبر کرده بودند.

Final Fantasy VII Remake هم اکنون در پلی‌استیشن 4 در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید نقد و بررسی اختصاصی بازی‌مگ از این بازی را با امتیاز 9٫1 از 10 نیز مطالعه کنید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.