نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 12 ارديبهشت 1399
ساعت 15:00

Last of Us 2 به ۱۰۰ گیگابایت فضای خالی برای نصب احتیاج دارد

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ بازی The Last of Us Part 2 در دو دیسک عرضه و برای نصب در PS4 به ۱۰۰ گیگابایت فضای خالی احتیاج خواهد داشت.

اطلاعات جدیدی که براساس صفحه رسمی بازی The Last of Us Part 2 در وب‌سایت پلی‌استیشن قرار گرفته، فاش می‌کند که این بازی برای نصب روی کنسول پلی‌استیشن 4 به حداقل ۱۰۰ گیگابایت فضای خالی احتیاج دارد و همچنین نسخه فیزیکی بازی نیز قرار است در دو دیسک عرضه شود. گفتنی است که ناتی داگ استودیو سازنده بازی، در گذشته نیز اشاره کرده بود که Last of Us 2 بزرگ‌ترین بازی ساخته شده توسط این تیم است و طرفداران به نظر باید خود را برای یک ماجراجویی بسیار طولانی‌تر در مقایسه با عناوین قبلی استودیو آماده کنند.

The Last of Us Part 2 به عنوان یکی از موردانتظارترین بازی‌های چند سال اخیر صنعت گیم، دنباله‌ای برای بازی اول The Last of Us (عرضه سال ۲۰۱۳) است که البته در طول هفته اخیر دچار حواشی تلخی شد. لازم به ذکر است که تاریخ عرضه بازی قبل از این وقایع، به دلیل شیوع ویروس کرونا و مشکلات توزیع نسخه‌های فیزیکی به مدتی نامشخص تاخیر خورد. با این حال در هفته اخیر درزهای اطلاعاتی بسیار گسترده‌ای از بازی منتشر شد که انتقادات زیادی را در پی داشت. به فاصله کوتاهی پس از این وقایع، سونی تاریخ عرضه جدیدی برای بازی مشخص کرد که حدود دو هفته تاخیر در مقایسه با تاریخ قبلی را نشان می‌دهد.

بازی The Last of Us Part 2 در روز ۱۹ ژوئن (۳۰ خرداد) برای پلی‌استیشن 4 منتشر می‌شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.