نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 16 ارديبهشت 1399
ساعت 09:00

مراحل ساخت بازی The Last of Us Part 2 سرانجام به پایان رسید

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ ساخت دنباله Last of Us پس از مدت‌ها انتظار، تاخیر و حاشیه سرانجام به پایان رسید و اصطلاحا گلد شد.

با اعلام اخیر استودیو ناتی داگ، حالا می‌توان گفت که فرایند ساخت طولانی و حدودا سه ساله بازی The Last of Us Part 2 به پایان رسیده و این بازی درحال حاضر گلد شده است. گلد شدن در فرایند توسعه نرم‌افزار، به آخرین مرحله ساخت تا پیش از عرضه رسمی گفته می‌شود و بازی حالا آماده تولید انبوه و توزیع در بازارها توسط ناشر است. این البته به معنی پایان کار توسعه بازی نیست و سازندگان تا موعد انتشار، همچنان به رفع باگ و بهبودهای مرتبط می پردازند که این موارد، احتمالا توسط یک آپدیت روز اول در بازی اعمال می‌شود.

نیل دراکمن، کارگردان خلاق و نویسنده این بازی به مناسبت گلد شدن این بازی شدیدا موردانتظار، ویدیوهایی را در اینستاگرام منتشر کرده است. او در این ویدیوها از طرفداران و سازندگان به خاطر صبر و انتظار طولانی که متحمل شدند تشکر کرده و به شرایط سخت کار در خانه و عدم امکان جشن گرفتن این روز مهم توسط سازندگان اشاره کرده است. او همچنین با اشاره به حواشی اخیر و درز پیدا کردن کلیپ‌ها و موارد داستانی گسترده‌ای که از بازی وجود دارد نیز گفته که طرفداران باید بدانند که مهم نیست چه چیزهایی دیده یا شنیده یا خوانده‌اند، چون هیچ چیز قابل مقایسه با تجربه این بازی از ابتدا تا انتها نیست چون سازندگان، وقت بسیار زیادی را برای بازی صرف کردند تا یکی از جاه‌طلبانه‌ترین بازی‌ها سرانجام آماده عرضه شود.

گفتنی است که این بازی حدود سه سال در دست ساخت بوده و به گفته سازندگان، بزرگ‌ترین و جاه‌طلبانه‌ترین بازی تاریخ ناتی داگ است. استودیو ناتی داگ همواره به خاطر ساخت بازی‌های باکیفیت و جزئیات بسیار بالا شهرت داشته و با توجه به موفقیت بازی اول، طرفداران بسیار زیادی منتظر عرضه این دنباله هستند.

The Last of Us Part 2 قرار است در روز ۱۹ ژوئن (۳۰ خرداد) به صورت انحصاری پلی‌استیشن 4 منتشر شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.