نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 20 ارديبهشت 1399
ساعت 15:00

فورتنایت به رکورد جدیدی در جذب بازیکنان فعال دست پیدا کرد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ به گفته اپیک گیمز سازنده و ناشر بازی محبوب و بتل رویال «Fortnite»، این بازی در آستانه شروع Party Royale به رکورد جدیدی در زمینه جذب بازیکن دست پیدا کرده است.

پس از گذشت حدود سه سال از عرضه بازی بتل رویال «فورتنایت»، این عنوان همچنان در صدر محبوب‌ترین بازی‌های ویدیویی جهان قرار دارد. در این زمینه و براساس پست جدیدی که در حساب رسمی بازی در توییتر منتشر شده، تاکنون بیش از ۳۵۰ میلیون نفر در این بازی ثبت‌نام کردند که فقط در ماه آوریل، بازیکنان درمجموع بیش از ۳٫۲ میلیارد ساعت به تجربه این بازی پرداختند. گفتنی است که اپیک گیمز به عنوان ناشر بازی، همواره ایده‌های جدیدی را برای همگام ماندن بازی با رویدادهای دنیای واقعی مطرح می‌کند و برای مثال کنسرت اخیر خواننده محبوب یعنی Travis Scott که از طریق گیم‌پلی این بازی اجرا شد، رکورد جذب ۱۲٫۳ میلیون بازیکن به شکل همزمان را برای بازی به ثبت رسانده بود.

این خبر درباره رکورد جدید ثبت‌نام بازیکنان و تعداد ساعات تجربه بازی در طول یک ماه، همزمان با رونمایی از رویداد جدیدی تحت عنوان «Party Royale» است که شامل برگزاری یک کنسرت داخل بازی دیگر توسط Deadmau5، Steve Aoki و Dillon Francis می‌شود که فردا پخش خواهد شد. محتواهای سفارشی‌سازی و تزئینی مرتبط نیز در روزهای آینده عرضه و بازیکنانی که بازی غیررقابتی را دنبال می‌کنند نیز می‌توانند از یک رویداد مخصوص که در نقشه بازی برگزار می‌شود استفاده کنند. جدای از این موارد، مهم‌ترین محتوای پیش روی بازی، فصل سوم آن است که براساس گمانه‌زنی‌ها و شایعات، حالتی دریایی خواهد داشت و اسکین Aquaman و یک کوسه قابل کنترل و همچنین قایق و پارو احتمالا در Season 3 به بازی اضافه می‌شوند.

فورتنایت درحال حاضر برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، پی‌سی، اندروید، آی‌اواس و نینتندو سوییچ در دسترس قرار دارد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.