نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 20 ارديبهشت 1399
ساعت 18:00

یک گزارش غیررسمی به رونمایی PS5 در ماه ژوئن 2020 اشاره دارد

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ جیسون شرایر معتقد است که اگر اتفاق خاصی نیافتد، در ماه آینده میلادی حداقل یک رویداد رونمایی از PS5 در پیش است.

جیسون شرایر خبرنگار بانفوذ و شناخته‌شده صنعت گیم که فعالان صنعت گیم او را بیش از همه به خاطر گزارش‌های مهم و تاثیرگذار پیرامون ایجاد شرایط مناسب کار برای بازیسازان می‌شناسند، اخیرا گفته که اگر مشکلات غیرقابل پیش‌بینی ناشی از ویروس کرونا مانع خاصی ایجاد نکند، سونی همچنان برنامه دارد تا در اوایل یا اواسط ماه آینده میلادی یعنی ژوئن، حداقل یک رویداد مرتبط با رونمایی از کنسول نسل نهمی خود یعنی PlayStation 5 را برگزار کند. گفتنی است که شرکت رقیب یعنی مایکروسافت، تاکنون از کنسول خود رونمایی و کمپین کاملا فعالی را برای تبلیغ این پلتفرم پیش می‌برد. با این حال سونی کار را به صورت محافظه‌کارانه‌تری پیش می‌برد و تاکنون گمانه‌زنی‌های زیادی درباره موعد معرفی PS4 وجود داشته است. شما در ادامه اظهارنظر اخیر جیسون شرایر را مشاهده می‌کنید:

با توجه به شرایط فعلی و تا جایی که من می‌دانم، سونی همچنان طبق برنامه خودش قصد دارد تا حداقل یک رویداد [مرتبط با رونمایی PS5] در اوایل ژوئن (اواسط خرداد) برگزار کند. این را هم بگویم که ممکن است به خاطر مشکلات مختلف ناشی از ویروس کرونا، این اتفاق نیافتد و مثلا در میانه ژوئن این رویداد برگزار شود. در هر صورت ذکر این نکته خیلی مهم است و باید در نظر گرفت که از آنجایی که ما در وسط یک بحران شیوع بی‌سابقه جهانی قرار داریم، هر اتفاقی ممکن است بیافتد.

پیش از این نیز گمانه‌زنی‌هایی از رونمایی PS5 در ماه ژوئن وجود داشت و خصوصا Jeff Grubb نیز در گزارشی در GamesBeat، گفته بود که سونی در برنامه قبلی که تا پیش از بحران کرونا وجود داشت، قصد رونمایی از کنسول جدید خود را در روز ۴ ژوئن (۱۵ خرداد) داشت. با این حال این موضوع نیز در گمانه‌زنی‌های بعدی مورداشاره واقع شده که سونی علیرغم بحران کرونا، همچنان طبق برنامه قبلی خودش پیش می‌رود و به این ترتیب باید دید که تا کم‌تر از یک ماه دیگر، طرفداران سرانجام شاهد رونمایی پلی‌استیشن بعدی خواهند بود یا خیر.

کنسول بازی نسل نهمی پلی‌استیشن 5 قرار است در تعطیلات پایانی سال ۲۰۲۰، یعنی کم‌تر از ۶ ماه دیگر وارد بازارهای جهانی شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.