نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 21 ارديبهشت 1399
ساعت 12:00

ننیتندو امسال چند بازی معرفی نشده دیگر هم برای عرضه دارد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ به گفته رئیس شرکت نینتندو، این کمپانی ژاپنی هنوز تعدادی بازی رونمایی‌نشده دیگر هم برای سال ۲۰۲۰ دارد.

سال ۲۰۲۰ گرچه به خاطر شیوع ویروس کرونا شرایط دشواری را در همه نقاط جهان ایجاد کرد و حتی صنعت گیم هم با چنین وضعیتی بیگانه نبود، ولی برخی بازیگران این صنعت روزهای درخشانی را هم پشت سر می‌گذرانند. یکی از ایم موارد، شرکت ژاپنی نینتندو است که با توجه به شرایط قرنطینه، فاصله گیری اجتماعی و در خانه ماندن جوامع مختلف در جهان، افراد برای سرگرمی اقبال بیشتری به محصولات سرگرم‌کننده این شرکت داشتند. در طول این چند ماه خبرهای مختلفی از فروش بسیار بالای کنسول بازی هیبریدی نینتندو سوییچ و تمام شدن موجودی در بازارها، یا فروش فوق‌العاده بالای بازی Animal Crossing: New Horizons و اقبال گسترده جوانان به این بازی به عنوان یکی از راهکارهای فرار از قرنطینه خانگی منتشر شده بود.

پیرامون برنامه‌های بعدی نینتندو برای ادامه سال ۲۰۲۰، اخیرا جلسه گزارش مالی شرکت به سرمایه‌گذاران برگزار و مشخص شد که سوییچ در حال حاضر تازه وارد نیمه عمر خود شده و در این دوره حدود سه ساله، موفق شده تا حدود ۵۶ میلیون دستگاه هم در جهان به فروش برساند. یکی دیگر از مواردی که در بخش پرسش و پاسخ فاش شده، صحبت‌های Shuntaro Furukawa رئیس کمپانی نینتندو است که گفته این شرکت، هنوز چند بازی رونمایی نشده دیگر هم در صف معرفی دارد که قرار است در ادامه همین سال منتشر شوند. این تاییدیه می‌تواند خبر خوبی برای طرفداران باشد، چون به دلیل بحران کرونا و مشکلات در فرایند ساخت بازی‌ها، شایعاتی از عدم عرضه عناوین فرست پارتی سوییچ در نیمه دوم سال ۲۰۲۰ وجود داشت. هرچند در همین زمینه نیز Furukawa گفته که بحران اخیر روی بازی‌های شرکت هم تاثیر گذار بوده و ممکن است شاهد تاخیر در عرضه برخی عناوین باشیم.

رئیس کمپانی نینتندو گرچه به این بازی‌ها اشاره نکرده، ولی می‌توان در این رابطه گمانه‌زنی کرد؛ برای شروع، ما می‌دانیم که بازی‌های Metroid Prime 4 و البته Breath of the Wild 2 در دست توسعه قرار دارند و امکان عرضه آن‌ها در ادامه سال ۲۰۲۰ هست. به علاوه شایعاتی نیز از قبل درباره عرضه مجدد یکی از بازی‌های Mario هم وجود داشته است. باید دید که عناوین انحصاری بعدی سوییچ در چه زمانی معرفی می‌شوند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.