نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 23 ارديبهشت 1399
ساعت 09:00

یوبی‌سافت اجرای 60fps بازی Valhalla در Series X را تضمین نمی‌کند

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ به گفته یوبی‌سافت، این شرکت نمی‌تواند اجرای Assassin’s Creed Valhalla در Xbox Series X را با نرخ فریم 60 تضمین کند.

طرفداران سری بازی‌های محبوب اساسینز کرید، پس از یک سال وقفه امسال هم شاهد عرضه یک نسخه جدید از این فرنچایز و سفر به یک دوره تاریخی دیگر خواهند بود. بازی جدید Assassin’s Creed Valhalla که قرار است در دوره وایکینگ‌ها جریان داشته باشد، از طرفی اولین بازی سری هم هست که برای پلتفرم‌های نسل نهمی هم عرضه می‌شود. اخیرا تریلری نیز در جریان رویداد Inside Xbox به نمایش درآمد که صحنه‌هایی از بازی، درحال اجرا روی کنسول جدید Xbox Series X را نشان می‌داد. در این رابطه، درحالی که مایکروسافت تبلیغات گسترده‌ای پیرامون اجرای راحت بازی‌ها با مشخصات 4K/60fps روی این پلتفرم کرده، یوبی‌سافت گفته که نمی‌تواند نرخ فریم 60 را تضمین کند.

گزارش اخیر Eurogamer نشان می‌دهد یوبی‌سافت تایید کرده که سازندگان این بازی، می‌توانند ابعاد تصویر 4K را روی Xbox Series X تضمین کنند، با این حال درباره نرخ فریم 60 این طور نیست و تنها می‌توانند اجرای بازی با نرخ فریم حداقل 30 تصویر در ثانیه را گارانتی کنند.

درحال حاضر ما می‌توانیم تضمین کنیم که Assassin’s Creed Valhalla حداقل با نرخ فریم 30 اجرا می‌شود. این بازی از دیگر مزایا نظیر لودینگ سریع‌تر هم برای تجربه بهتر و با وقفه کم‌تر بازیکنان بهره می‌برد. Valhalla همچنین ارتقاهای گرافیکی را با توجه به Xbox Series X ارائه خواهد داد و ما مشتاق این هستیم تا دنیای زیبای بازی را با ابعاد تصویر 4K ببینید.

درحالی که انتظار می‌رود همین رویه برای کنسول PS5 سونی هم دنبال شود، فاش شدن اینکه یکی از اولین بازی‌های بزرگ نسل نهمی نمی‌تواند اجرا با نرخ فریم 60 را تضمین کند موضوع ناامیدکننده‌ای است. همان‌طور که اشاره شد، تاکنون وعده‌های زیادی درباره اجرای راحت بازی‌های بزرگ با نرخ فریم 60 داده شده و آرون گرینبرگ، اخیرا گفته بود که نرخ فریم خروجی Series X به صورت استاندارد 60 بوده و با بهره‌گیری ویژگی‌های کنسول جدید امکان ارتقا تا 120 تصویر در ثانیه هم هست.

Assassin’s Creed Valhalla در تعطیلات پایانی سال ۲۰۲۰ برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، پی‌سی و گوگل استیدیا و در ادامه برای پلتفرم‌های نسل نهمی Xbox Series X و همچنین PS5 نیز منتشر خواهد شد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.