نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 24 ارديبهشت 1399
ساعت 12:00

قسمت جدید State of Play با محوریت Ghost of Tsushima پخش خواهد شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ سونی پخش قسمت جدید برنامه State of Play را با محوریت Ghost of Tsushima و نمایش ۱۸ دقیقه گیم‌پلی جدید از این بازی تایید کرده است.

سونی به تازگی خبر از پخش یک قسمت دیگر از برنامه‌های استریمی State of Play داده است؛ گفتنی است State of Play که به عنوان یک برنامه اختصاصی پلی‌استیشن برای صحبت درباره عناوین در صف عرضه این پلتفرم و مباحث مرتبط اجرا می‌شود، از طریق کانال‌های رسمی پلی‌استیشن در شبکه‌های اجتماعی پخش می‌شود. به گفته سونی، جدیدترین قسمت این برنامه در روز 14 می (جمعه ۲۶ اردیبهشت - ساعت ۰۰:۳۰ بامداد به وقت ایران) پخش می‌شود و تمرکز اصلی آن، پخش ۱۸ دقیقه گیم‌پلی جدید از بازی Ghost of Tsushima است.

Ghost of Tsushima یکی از مهم‌ترین عناوین انحصاری امسال PS4 است که احتمالا آخرین عنوان انحصاری بزرگ این پلتفرم، با توجه به از راه رسیدن کنسول جدیدتر PS5 در اواخر سال ۲۰۲۰ نیز محسوب می‌شود. به گفته سونی، طرفداران می‌توانند در برنامه بعدی انتظار نمایش گیم‌پلی طولانی از بازی و دیدن مبازرات، گردش در دنیای بازی و ... را از این برنامه داشته باشند. سونی در یک بخش مهم دیگر، خواسته که انتظارات را به خوبی مدیریت کند و گفته که در این قسمت جدید State of Play، هیچ آیتم مرتبطی با PS5 وجود نخواهد داشت.

کمپانی سونی، در یک اطلاعیه دیگر تاریخ عرضه جدیدی را برای بازی Marvel’s Iron Man VR هم مشخص کرده است. این بازی، پیش از این به دلیل بحران کرونا با تاخیر در عرضه مواجه شد و حالا مشخص شده که این عنوان مخصوص PS VR، قرار است در روز ۳ جولای (۱۳ تیر) عرضه شود. بازی Ghost of Tsushima نیز برای عرضه در روز ۲۶ ژوئن (۶ تیر) برای PS4 اعلام شده است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.