نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 24 ارديبهشت 1399
ساعت 09:00

سونی از برند PlayStation Studios برای عناوین انحصاری رونمایی کرد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ سونی برند جدیدی را با عنوان «PlayStation Studios» معرفی کرده که همه عناوین داخلی و انحصاری PS5 را زیر چتر خود قرار می‌دهد.

شرکت سونی اخیرا اعلام کرده که برند جدیدی را تحت عنوان «PlayStation Studios» معرفی می‌کند؛ برندی که برای مصارف مختلف تجاری/تبلیغاتی و ... برای همه بازی‌های فرست پارتی و انحصاری سونی از زمان لانچ PlayStation 5 به کار گرفته می‌شود. گفتنی است که این برند تیزر اختصاصی خودش را هم دارد که بخش ابتدایی آن به نمایش درآمده است. در تیزر کوتاه معرفی این برند، شاهد به نمایش درآمدن تعدادی از بازی‌های انحصاری پلی‌استیشن با استایل نمادهای این پلتفرم و در ادامه نمایش لوگوی PlayStation Studios هستیم. شما در ادامه این تیزر را مشاهده می‌کنید.

 

سونی ضمن تایید اینکه همه عناوین داخلی PS4 هم زیر چتر این برند قرار می‌گیرند، اشاره کرده که البته بازی‌های در صف عرضه نزدیک The Last of Us Part 2 و Ghost of Tsushima در زمان لانچ از این برند استفاده نمی‌کنند. به علاوه، این رونمایی همراه با توضیحات درباره عرضه بازی‌های فرست پارتی برای «سایر پلتفرم‌ها» هم بوده و سونی گفته که «هر بازی فرست پارتی سونی که در آینده برای پلتفرم‌های دیگر عرضه شوند، از این برند استفاده خواهند کردند.» قائم مقام و رئیس بخش بازاریابی Sony Interactive Entertainment در ادامه گفت:

در طول چند سال یا حتی یک دهه اخیر، خروجی بازی‌هایی که از جانب استودیوهای داخلی ما منتشر می‌شوند از هر زمان دیگری قدرتمندتر هستند. ما در این فکر بوده‌ایم که چطور می‌توانیم همه این بازی‌های بزرگ را زیر یک چتر واحد قرار دهیم، و واقعا هدف ما از این کار این است که وقتی بازیکنی این برند را روی بازی دید، متوجه باشد که تجربه‌ای که از آن خواهد داشت کاملا متفاوت، خلاقانه و عمیق است و این چیزی خواهد بود که بازیکنان از بازی‌هایی که این برند را دارند انتظار دارند. پس به این ترتیب ما به برند PlayStation Studios رسیدیم.

نکته دیگری که درباره این تیزر ابتدایی وجود دارد، تشابهاتی را هم با تیزر ابتدایی فیلم‌های دنیای سینمایی مارول / Marvel Cinematic Universe در ذهن ایجاد می‌کند. بیانیه در این زمینه نیز چنین گفته است:

برای برند جدید، آنچه الهام بخش کار بوده خود بازی‌ها هستند. آنچه که ما واقعا قصد نمایش داشتیم، ساخت مسیری بود که بازیکنان را به این دنیا بیاوریم. وقتی که بازیکنان عناوین مارا بازی می‌کنند، آن‌ها درواقع به دنیاهایی متفاوت و عمیق‌تر، با شخصیت‌ها و کاراکترهایی باسابقه و البته داستان‌سرایی‌هایی واقعا مجذوب‌کننده وارد می‌شوند. ما البته همگی از طرفداران مارول هم هستیم و یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های تاریخ ما هم از شخصیت‌های محبوب آن یعنی Spider-Man است. با این حال کاری که ما کردیم مشخصا در ارتباط با بازی‌های خودمان و صنعت گیم بوده است.

سونی همچنین تایید کرده که برند جدید، نه تنها روی همه بازی‌های فرست پارتی از استودیوهای داخلی نظیر Naughty Dog، Insomniac، Santa Monica Studio، Media Molecule، Guerrilla Games و ... بلکه برای همه بازی‌هایی که به سفارش سونی و توسط استودیوهای دیگر ساخته شده هم استفاده خواهد شد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.