نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 24 ارديبهشت 1399
ساعت 18:00

کپ‌کام تا پایان سال مالی کنونی چند بازی بزرگ دیگر هم عرضه می‌کند

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ کپ‌کام تا انتهای سال مالی کنونی یعنی مارس ۲۰۲۱ / فروردین ۱۴۰۰، چند بازی بزرگ دیگر هم عرضه خواهد کرد.

کپ‌کام در آخرین گزارش مالی که منتشر کرده و مربوط به سال مالی قبل یعنی ۲۰۱۹ است، به تعدادی آمار فروش جدید از عناوین محبوب خود اشاره کرده است. بر این اساس، بازی Monster Hunter World حالا رکورد فروش خیره‌کننده‌ای ثبت کرده و از مرز ۱۵٫۵ میلیون نسخه فروش نیز عبور کرده است. فروش بازی ریمیک Resident Evil 3 نیز حالا به ۲٫۵ میلیون نسخه رسیده است. کپ‌کام همچنین در یک بخش دیگر گفته که این شرکت تا انتهای سال مالی ۲۰۲۰ (که در مارس ۲۰۲۱ / فروردین ۱۴۰۰ به پایان می‌رسد) قصد دارد چند بازی بزرگ دیگر هم عرضه کند و پیش‌بینی می‌شود که ۲۸ میلیون واحد فروش بازی در سطح جهان کسب کنند.

کپ‌کام برای افزایش فروش به روش‌هایی نظیر قیمت‌گذاری منعطف‌تر براساس نواحی مختلف جهان، فروش عناوین قدیمی‌تر و ... اشاره داشته ولی احتمالا جذاب‌ترین بخش این گزارش تایید شدن عرضه چند بازی بزرگ دیگر از این کمپانی ژاپنی، در طول ۱۰ ماه آینده است و طرفداران از همین حالا گمانه‌زنی‌ها برای این بازی‌های هنوز معرفی نشده را شروع کردند.

کپ‌کام در اواخر سال مالی ۲۰۱۹ یا فرودین امسال، بازی Resident Evil 3 را عرضه کرد که یک نسخه ریمیک از بازی اورجینال RE3 و به فاصله یک سال پس از انتشار بازی ریمیک دیگر یعنی RE2 بود. در این رابطه مدتی هست که شایعات و گزارش‌های غیر رسمی از کار روی بازی جدید سری یعنی Resident Evil 8 وجود دارد و حتی برخی اینسایدرها، از معرفی نزدیک این بازی و عرضه در سال ۲۰۲۱ گفته بودند. به این ترتیب یکی از گمانه‌زنی‌ها در رابطه با عناوین جدیدتر برای عرضه تا قبل از مارس ۲۰۲۱، می‌تواند بازی RE8 باشد. در این رابطه حتی گزارشی درباره ساخت نسخه ریمیک Resident Evil 4 هم وجود داشت که احتمال معرفی این بازی هم جذاب است. فارغ از این گمانه‌زنی‌ها، کپ‌کام در صورتی که الگوی تبلیغاتی گذشته خود در سال جاری را نیز دنبال کند، احتمالا به زودی و در دوره زمانی که رویدادهای سالانه E3 برگزار می‌شدند (یعنی اواخر خرداد تا اوایل تیر) اقدام به رونمایی از بازی‌های بعدی خود می‌کند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.