نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 28 ارديبهشت 1399
ساعت 09:00

فروش بازی Nioh 2 از یک میلیون نسخه عبور کرد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ Koei Tecmo به مناسبت فروش بیش از یک میلیون نسخه‌ای Nioh 2 از زمان عرضه، محتواهای جدیدی را به بازی اضافه کرده است.

به تازگی فاش شده که بازی Nioh 2 محصول Team Ninja و Koei Tecmo، از زمان عرضه تاکنون موفق به فروش بیش از یک میلیون نسخه شده است. Koei Tecmo به مناسبت همین موفقیت، اعلام کرده که در آپدیت جدید ۱٫۰۹ بازی، محتواهای جدیدی از جمله زره رایگان Maniki قرار گرفته است. این آپدیت که در موارد مختلف فنی بهبودهایی را در بازی اعمال می‌کند، مراحل جدیدی را هم در دسترس قرار می‌دهد که خصوصا مراحل فرعی جدید در قسمت Twilight Missions مهم‌ترین این موارد است. ویژگی جذاب دیگر که پس از این آپدیت به بازی اضافه می‌شود، حالت تصویربرداری یا Photo Mode است. گفتنی است که این آپدیت درحال حاضر منتشر شده و محتواهای آن قابل استفاده می‌باشد.

Koei Tecmo در بخش دیگری از اطلاعیه خود گفته که بسته الحاقی جدیدی با عنوان «The Tengu’s Disciple» هم قرار است در روز ۳۰ جولای (۹ مرداد) برای این بازی منتشر شود، که البته این DLC به صورت پولی قابل تهیه خواهد بود. در این بسته الحاقی، بازیکن به Yashima رفته و باید با کمک نوعی سوت عجیب به نام Sohayamaru وارد یک جنگ شود. Koei Tecmo گفته که در آینده پیرامون این بسته الحاقی توضیحات بیشتری منتشر می‌کند، ولی تا آن زمان محتواهای Endgame بیشتری هم به بازی اضافه خواهد شد.

بازی Nioh 2 که حدود دو ماه پیش منتشر شد، درحال حاضر به صورت انحصاری PS4 در دسترس قرار دارد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.