نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 29 ارديبهشت 1399
ساعت 15:00

دنیای بازی Assassin's Creed Valhalla اندکی بزرگ‌تر از Odyssey است

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ Julien Laferriere تهیه‌کننده بازی Assassin’s Creed Valhalla توضیحات تازه‌ای را درباره دنیای این بازی داده است.

بازی‌های جهان‌باز یا open-world، جدای از ارائه محتواهای بسیار بیشتر و دادن آزادی عمل گسترده به بازیکنان، به خاطر ابعاد طولی و عرضی خودشان هم قابل مقایسه هستند. این خصوصا در سری اساسینز کرید یک موضوع مورد بحث است چون در این سری بازی‌ها، معمولا دنیای قابل گردش هر نسخه جدید از نسخه قبلی بزرگ‌تر بوده است. پیرامون جدیدترین بازی این سری یعنی Assassin’s Creed Valhalla که در دنیای عصر وایکینگ‌ها و شمال اروپا جریان خواهد داشت، مدتی پیش گفته شده بود که این بازی کوتاه‌تر و کوچک‌تر از بازی قبلی خود در سری یعنی Assassin’s Creed Odyssey خواهد بود. در همین رابطه، تهیه‌کننده بازی یعنی Julien Laferriere به تازگی در مصاحبه‌ای اقدام به شفاف‌سازی این برداشت کرده و گفته که دنیای این بازی، کوچک‌تر از دنیای Odyssey نیست.

تهیه‌کننده بازی «اساسینز کرید والهالا» اخیرا در مصاحبه‌ای فاش کرده که برخلاف برداشت قبلی، دنیای این بازی نه تنها کوچک‌تر از Odyssey نیست، بلکه اندکی بزرگ‌تر از آن هم هست. گفتنی است که اندکی بزرگ‌تر، ممکن است در نگاه اول چندان قابل توجه نباشد، ولی با در نظر گرفتن وسعت بسیار زیاد نقشه یونان باستان در Odyssey، تجربه دنیایی که اندکی بزرگ‌تر از آن باشد به واقع عظیم خواهد بود. به گفته Laferriere، نقشه این بازی شامل تمام جزیره انگلستان به همراه بخشی از کشور نروژ است و حتی در این بازی، دنیاهای دیگری هم هست که فعلا درباره آن صحبت نمی‌شود؛ دنیاهایی که گرچه به نقشه اصلی بازی کاملا متصل نیستند ولی به ابعاد دنیای قابل گردش بازی اضافه می‌کنند.

طرفداران تاکنون پیام‌های متفاوتی از دنیای این بازی و همچنین مدت زمان تکمیل کوتاه‌تر آن شنیدند و احتمالا این رویه در ادامه هم وجود خواهد داشت. در ابتدا گفته شد که Assassin’s Creed Valhalla قرار است کوتاه‌تر از Odyssey باشد چون یوبی سافت، تجربه متمرکزتری را برای داستان این بازی درنظر گرفته بود. در ادامه هم گفته شد که منظور از کوتاه‌تر بودن بازی، بخش خط داستانی اصلی است که بازیکنان برخلاف عناوین قبلی، دیگر نیازی به کسب لول یا گیر خاصی برای ادامه خط داستانی ندارند و این کوئست‌ها، می‌توانند بدون وقفه دنبال شوند. حالا نیز نوبت به نقشه بازی رسیده که فاش می‌کند اندکی از بازی Odyssey بزرگ‌تر خواهد بود.

Assassin’s Creed Valhalla در تعطیلات پایانی سال ۲۰۲۰ برای پلی‌استیشن ۴ و ۵، ایکس‌باکس وان و سری ایکس، گوگل استیدیا و پی‌سی عرضه خواهد شد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.