نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 29 ارديبهشت 1399
ساعت 12:00

گیم‌پلی مبارزات در Ghost of Tsushima مرگبار و بسیار دقیق است

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ به گفته استودیو ساکر پانچ، گیم‌پلی مبازرات در Ghost of Tsushima شدیدا مرگبار و دقیق است و بازیکن ممکن است به سرعت کشته شود.

سونی و ساکر پانچ، چند روز پیش گیم‌پلی تریلر طولانی را از بازی Ghost of Tsushima به اشتراک گذاشتند که المان‌های مختلفی از جمله گردش در محیط و دنیای بازی، مبارزات و ... را به نمایش می‌گذاشت که از بسیاری جهات بهتر از نمایش‌های قبلی بود و طرفداران را بیش از پیش مشتاق تجربه بازی کرد. جدای از دنیای بسیار زیبا و خیره‌کننده بازی و روش‌های گردش در این محیط، گیم‌پلی اخیر شامل نمایش سیستم مبارزات هم بود. جین شخصیت اصلی و قابل کنترل بازی، به عنوان یک سامورایی انتقام‌جو می‌تواند به روش‌های مختلف با مهاجمان مغول مبارزه کند که روش مستقیم شمشیرزنی و از طرف دیگر روش مخفی‌کاری، می‌توانند مورد استفاده قرار بگیرند.

نکته مهم پیرامون روش مستقیم، انیمیشن‌های دقیق و بسیار مرگبار شمشیرزنی به سبک سامورایی است که در استایل مشهور این روش مبارزه، در بازی هم دیده می‌شد که سامورایی تک تک ضرباتی که وارد می‌کند را دقیق و حساب شده وارد می‌کند. پیرامون این گیم‌پلی مبارزات، نیت فاکس کارگردان بازی از ساکر پانچ در صحبت‌های اخیر خود در پادکست رسمی پلی‌استیشن، توضیحات بیشتری را داده است. به گفته فاکس، Ghost of Tsushima سیستم مبارزات شدیدا مرگبار و زمین‌گیر کننده‌ای را هدف‌گذاری کرده است.

ما در صحبت‌های داخلی خود در استودیو، سیستم مبارزات بازی را به صورت «گل و خون و آهن» توصیف می‌کنیم. ما قصد داشتیم که حسی که از مبارزات منتقل می‌شود، به معنای حقیقی کلمه واقعا زمین‌گیر کننده و به صورت مرگباری دقیق باشد. اگر شما تاکنون یک فیلم سامورایی دیده باشید، شما متوجه منظورم می‌شوید. این مبارزان یکدیگر را فقط با وارد کردن یک ضربه شمشیر از پای درمی‌آورند. و تولید آن مدل فیلم‌ها با تولید یک بازی سامورایی واقعا تفاوت دارد. منظورم این است که در بازی، این مدل مبارزه به معنی این است که ممکن است غیر از دشمنان، حتی شما هم خیلی سریع کشته شوید. درست کردن چنین مکانیزمی در بازی زمان زیادی از ما گرفت تا به درستی پیاده‌سازی شود. درنهایت، ما واقعا از نتیجه نهایی خوشحال هستیم و فکر می‌کنم که خودش را به خوبی نشان می‌دهد.

بازی Ghost of Tsushima که اخیرا از طریق صفحه فروشگاه پلی‌استیشن بازی فاش شده که برای نصب، به حداقل 50 گیگابایت فضای خالی احتیاج دارد، قرار است در روز ۱۷ جولای (۲۷ تیر) برای PS4 منتشر شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.