نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 29 ارديبهشت 1399
ساعت 09:00

مجموعه تصاویر دیگری از Microsoft Flight Simulator منتشر شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ به تازگی مجموعه تصاویر زیبایی از بازی مورد انتظار Microsoft Flight Simulator منتشر شده است.

Microsoft Flight Simulator یکی از جاه‌طلبانه‌ترین عناوین سال ۲۰۲۰ محسوب می‌شود که با توجه به نمایش‌ها و تصاویری که به صورت مقطعی از آن منتشر می‌شود، نشان از یک تجربه زیبا و چشم‌نواز هم دارد. این بازی که به سفارش مایکروسافت توسط استودیو فرانسوی Asobo Studio ساخته می‌شود، درواقع یک شبیه‌ساز پرواز محسوب می‌شود که با استفاده از فن‌آوری‌هایی نظیر Bing Maps و Microsoft Azure سعی در بازسازی کل کره زمین برای ارائه یک شبیه‌ساز پرواز واقع‌گرایانه دارد.

پیرامون این بازی، اخیرا تعدادی تصویر جدید منتشر شده که مناظر مختلف، هواپیماها، آسمان و دیگر چشم‌اندازهای طبیعی را شامل می‌شود. شما در ادامه می‌توانید این تصایر را مشاهده کنید.

مایکروسافت البته هنوز تاریخ دقیقی برای انتشار بازی مشخص نکرده، ولی فاش شده که Microsoft Flight Simulator قرار است در ادامه سال ۲۰۲۰ و برای ایکس‌باکس وان و پی‌سی عرضه شود. پیش از این، مشخصات حداقل سیستم موردنیاز برای اجرای بازی در پی‌سی هم فاش شده بود که به این ترتیب بازیکنان برای تجربه بازی در PC، به سیستم قدرتمندی احتیاج خواهند داشت.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.