نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 30 ارديبهشت 1399
ساعت 09:00

ثبت دامین Prince of Persia 6 توسط یوبی‌سافت انجام نشده بود

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ دامین اخیرا ثبت شده و منتسب به Prince of Persia 6، تقلبی بود و این آدرس حالا برای فروش قرار گرفته است.

مدتی پیش خبرهای جدیدی پیرامون سری بازی‌های قدیمی Prince of Persia منتشر شد و حتی خبری از به ثبت رسیدن دامین جدیدی برای بازی Prince of Persia 6 توسط یوبی‌سافت منتشر شده بود. این مجموعه بازی، تقریبا بیش از یک دهه است که شاهد عرضه عنوان جدیدی نبوده و طرفدارانی که مدت‌هاست منتظر خبر تازه از آن هستند، با شنیدن گزارش‌های اخیر امیدوار شده بودند. علیرغم گزارش قبلی در ارتباط با ثبت شدن دامین Prince of Persia 6 توسط یوبی‌سافت، به تازگی فاش شده که دامین ذکر شده تقلبی بوده و شخص ناشناس طرف سوم و بی ارتباط با کمپانی، صرفا از مشخصات نام‌گذاری یوبی‌سافت استفاده کرده بوده است. صفحه مرتبط با این دامین، حالا آگهی برای فروش دامین گذاشته و به این ترتیب همه پوشش‌های خبری که برای این دامین صورت گرفت، حالا صرف تقویت ارزش دامین و فروش آن شده است.

در همان مقطع فاش شدن خبر اولیه ثبت این دامین، گزارشی منتشر شد که یوبی‌سافت چندین سال پیش مشغول کار روی یک بازی جدید از سری به نام Prince of Persia: Redemption بوده که در نهایت این پروژه لغو شده بود. نکته جالب پیرامون این بازی لغو شده، این بود که کلیپی از نسخه دمو آن برای سال‌ها در یوتیوب وجود داشته که پس از این همه سال به تازگی مورد توجه قرار گرفته بود. در هر صورت هیچ کدام از این دو گزارش با واکنش رسمی یوبی‌سافت مواجه نشد، و با توجه به اینکه این ناشر تمایلی برای احیا سری از خود نشان نمی‌دهد، به خوبی مشخص است که یوبی‌سافت هیچ علاقه‌ای برای سرمایه‌گذاری مجدد روی یک بازی Prince of Persia ندارد.

برچسب‌ها
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.