نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 10 خرداد 1399
ساعت 18:00

صحبت‌های کوجیما درباره پروژه بعدی استودیو Kojima Productions

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ به گفته کوجیما، بازی Death Stranding سود دهی کافی داشته که استودیو مشغول برنامه‌ریزی برای ساخت پروژه بعدی است.

بازی Death Stranding محصول سال ۲۰۱۹ استودیو کوجیما پروداکشنز، یکی از عناوین پر حرف و حدیث سال گذشته بود که طرفداران و منتقدان بزرگ و کوچک خودش را داشت. این بازی به دلایل مختلف، یک تجربه جدید و با دید متفاوت بود که المان‌های داستانی و گیم‌پلی خاص خودش را داشت. درحالی که گزارش‌هایی از فروش پایین‌تر از حد انتظار این بازی وجود داشته، کارگردان بازی به تازگی گفته که این یک بازی سودآور بوده است.

رئیس استودیو Kojima Productions یعنی هیدئو کوجیما، اخیرا در مصاحبه‌ای گفته که بازی دث استرندینگ، از مرز سودآوری عبور کرده و به این ترتیب یک موفقیت برای او و تیمش محسوب می‌شود. به گفته کوجیما، منظور از مرز سوداوری به هزینه‌های ساخت از جمله دستمزد بازیسازان و ... مربوط است. او همچنین گفته که طرفداران نباید نگران باشند، چون این بازی آن قدر سود داشته که تیم او درحال حاضر مشغول برنامه‌ریزی روی ساخت بازی بعدی هستند.

کوجیما در این صحبت‌ها، گفت که از آنجایی که پروژه فعلا در مرحله برنامه‌ریزی است نمی‌تواند اطلاعات بیشتری به اشتراک بگذارد. او همچنین در یک بخش جالب دیگر، گفت که در این فاصله تیم او روی یک پروژه دیگری هم کار می‌کرده که البته حالا دیگر کنسل شده است؛ موردی که در صنعت گیم، اغلب برای بسیاری از تیم‌های بازی‌سازی اتفاق می‌افتد.

هیدئو کوجیما که قبل از سال ۲۰۱۵ برای چندین سال در شرکت کونامی و روی سری «متال گیر سالید» کار می‌کرد و البته تجربه کارگردانی یک بازی لغو شده سری سایلنت هیل یعنی P.T را هم داشته، در یک قسمت جالب دیگر مصاحبه به سوالی درباره شایعات خریداری حق کپی‌رایت این دو مجموعه هم پاسخ داد. کوجیما در این رابطه گفت که این موارد همگی شایعه هستند و او هیچ‌وقت چنین چیزی را نشنیده است.

آخرین ساخته کوجیما یعنی Death Stranding، هم‌اکنون برای پلی‌استیشن 4 در دسترس قرار دارد. کاربران پی‌سی نیز در روز ۱۴ جولای (۲۴ تیر) می‌توانند منتظر عرضه بازی باشند. شما می‌توانید نقد و بررسی اختصاصی بازی با امتیاز 8٫5 از 10 را نیز در بازی‌مگ مطالعه کنید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.