نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 10 خرداد 1399
ساعت 15:00

پیش‌فروش Last Of Us 2 در اروپا از Spider-Man هم پیشی گرفته است

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ گزارشی نشان می‌دهد که آمار پیش فروش Last Of Us 2 در اروپا، حتی از Mravel's Spider-Man هم پیشی گرفته است.

بازی The Last of Us ساخته سال ۲۰۱۳ ناتی داگ، یکی از مهم‌ترین و محبوب‌ترین عناوین دهه اخیر در صنعت گیم بود و با توجه به انبوه طرفداران این بازی، می‌توان حدس زد که عرضه نسخه دنباله یعنی The Last of Us Part 2 تا چه میزان مورد انتظار طرفداران است. پیرامون این بازی که حدود ۲۰ روز تا انتشار رسمی فاصله دارد، اخیرا گزارشی منتشر شده که حاکی از آمار خیره‌کننده پیش فروش بازی بوده است.

جیم رایان مدیرعامل پلی‌استیشن، اخیرا در مصاحبه‌ای با CNET پیرامون کنسول نسل بعدی سونی یعنی PS5 صحبت‌های جالبی را مطرح کرده است. جدای از این مصاحبه، Ian Sherr که این مصاحبه را انجام داده بود به تازگی در یک پست توییتری، گفته که رایان در این گفتگو بحث‌های دیگری را هم مطرح کرد که یکی از آن‌ها، وضعیت پیش فروش بازی The Last of Us Part 2 بود. Sherr گفته که براساس آمار جیم رایان، پیش‌فروش بازی Last of Us 2 در اروپا، درحال حاضر حتی از آمار پیش فروش بازی Spider-Man در همین مقطع زمانی هم جلوتر رفته است. گفتنی است که بازی Mravel's Spider-Man محصول سال ۲۰۱۸ اینسامنیاک، به عنوان یکی از پرفروش‌ترین عناوین انحصاری تاریخ PS4 هم در نظر گرفته می‌شود. با توجه به این گزارش، می‌توان حدس زد که این بازی شدیدا موردانتظار در دیگر نقاط جهان هم عملکرد مناسبی در زمینه پیش فروش داشته است.

بازی The Last of Us Part 2 قرار است در روز ۱۹ ژوئن (۳۰ خرداد) به صورت انحصاری PS4 عرضه شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.