نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 11 خرداد 1399
ساعت 09:00

کارگردان استودیو Bluepoint نظر مثبتی پس از معرفی رویداد PS5 دارد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ پس از اعلام برگزاری اولین رویداد تبلیغاتی PS5 در ۴ ژوئن، کارگردان شاغل در استودیو Bluepoint نسبت به آینده صنعت گیم اظهار خوشبینی کرد.

کمپانی سونی که در اواخر سال ۲۰۲۰، قصد جایگزین کردن کنسول بازی خانگی PS5 را به جای PS4 دارد، پس از مدت‌ها انتظار سرانجام تا چند روز دیگر اقدام به برگزاری یک رویداد آنلاین تبلیغاتی و تجاری برای این کنسول، با محوریت بازی‌های قابل اجرا روی آن را دارد. تاکنون تعداد بازی‌های خیلی زیادی برای این پلتفرم نسل نهمی معرفی نشده، ولی در گذشته فاش شده بود که استودیو بلوپوینت، مشغول تولید یک پروژه برای PS5 است. در همین رابطه و پس از معرفی رویداد نزدیک PlayStation 5، یکی از کارمندان ارشد Bluepoint اظهارنظر جالبی داشته است.

پیتر دالتون کارگردان فنی شاغل در استودیو Bluepoint، اخیرا در یک پست توییتری گفته که هیجان بسیار زیادی برای آینده صنعت گیم دارد و اینکه حالا وقت کنار گذاشتن محدودیت‌های قدیمی گیمینگ فرا رسیده است.

من شدیدا برای آینده صنعت گیم هیجان‌زده هستم. زمان آن فرا رسیده که به جلو حرکت کنیم و محدودیت‌های قدیمی که در گیمینگ داشتیم را به فراموشی بسپاریم.

سونی در اطلاعیه اخیر خود رسما اشاره نکرده که کدام استودیوها برنامه معرفی عناوین خود را خواهند داشت، و مشخص نیست که استودیوهای فرست پارتی یا بازی‌های انحصاری در این برنامه نمایش پیدا کنند یا خیر. با توجه به این موضوع، اظهارنظر یکی از کارمندان ارشد بلوپوینت در نوع خود جالب است، و می‌تواند گمانه‌زنی‌ها برای معرفی پروژه این استودیو در رویداد مذکور را تقویت کند. پیرامون این پروژه تاکنون تایید شده که این بازی بزرگ‌ترین پروژه تاریخ Bluepoint است و قرار است از نظر فنی و گرافیکی، نقش یک بنچمارک را برای PS5 بازی کند.

برنامه اختصاصی سونی برای معرفی بازی‌های PS5 قرار است در روز ۴ ژوئن (۱۵ خرداد) برگزار شود. کنسول پلی‌استیشن 5 نیز به گفته جیم رایان مدیرعامل Sony Interactive Entertainment قرار است در تعطیلات پایانی سال ۲۰۲۰ و به صورت همزمان در سراسر جهان عرضه شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.