نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 12 خرداد 1399
ساعت 09:00

کپ‌کام در تدارک رویدادی به مناسبت ۲۵ سالگی Resident Evil است

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ شرکت کپ‌کام ظاهرا در تدارک برگزاری یک رویداد به مناسبت ۲۵ سالگی سری بازی‌های Resident Evil است.

در حالی که گمانه‌زنی‌ها و شایعات مختلفی از احتمال رونمایی از بازی بعدی سری رزیدنت اویل، یعنی Resident Evil 8 در آینده نزدیک وجود دارد، شرکت کپ‌کام اخیرا در صفحه license وب‌سایت خود اطلاعیه‌ای را منتشر کرده که در آن، فاش می‌شود که کمپانی ژاپنی در تدارک برگزاری رویدادی به مناسبت ۲۵ سالگی این سری بازی‌های محبوب است. لازم به ذکر است که فرنچایز Resident Evil در سال ۲۰۲۱ وارد بیست و پنجمین سالگرد حیات خودش می‌شود و به این ترتیب، این شرکت قصد دارد تا این مناسبت را جشن بگیرد.

کپ‌کام در صفحه license وب‌سایت خود چنین گفته است:

ما به دنبال اخذ مجوزهایی هستیم، که به مناسبت برگزاری رویدادی برای 25 سالگی سری Resident Evil (مارس ۲۰۲۱) و همچنین فرایند ساخت آخرین بازی عرضه شده سری یعنی Resident Evil 3 است. ما همچنین مشتاق برنامه‌ریزی برای برگزاری کمپین‌های مختلف هستیم تا از محبوبیت سری رزیدنت اویل در سراسر جهان بهره بگیرند.

تاکنون چندین منبع بزرگ و کوچک غیررسمی، احتمال معرفی بازی Resident Evil 8 در آینده نزدیک و عرضه آن در سال ۲۰۲۱ را بالا ذکر کردند. در شایعات قبلی که در این رابطه وجود داشت، اشاره شده بود که این بازی در سال ۲۰۲۱ و به عنوان یک بازی بین نسلی عرضه می‌شود. همچنین خبرهایی نیز وجود داشت که از احتمال انتشار خبرهایی مرتبط با سری در روز ۱۰ ژوئن (۲۱ خرداد) می‌گفتند. جدای از بازی‌ها، در گذشته خبرهایی هم از ساخت مجموعه تلویزیونی اقتباسی از سری توسط نتفلیکس نیز منتشر شده بود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.