نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 08 خرداد 1399
ساعت 12:00

احتمال انتشار اخبار جدید Resident Evil در آینده نزدیک وجود دارد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ با توجه به اطلاعات به دست آمده از باشگاه RE Ambassador، به نظر می‌رسد که در روز ۱۰ ژوئن خبرهایی پیرامون سری Resident Evil منتشر می‌شوند.

سری Resident Evil که مدتی هست به صورت غیررسمی فروش ۱۰۰ میلیون نسخه بازی را هم جشن گرفته است، در طول چند سال گذشته اوج‌گیری مناسب و موردرضایت طرفدارانش را داشته و گمانه‌زنی‌ها و شایعات مختلفی هم درباره آینده آن وجود دارد. از این سری، کپ‌کام بازی Resident Evil 3 Remake را مدتی پیش منتشر کرد و در ادامه، بارها شایعاتی از معرفی نزدیک از بازی Resident Evil 8 توسط برخی اینسایدرها مطرح شده بود.

با توجه به انبوه طرفداران مشتاق سری، کپ‌کام از سال ۲۰۱۶ باشگاه ویژه‌ای را تحت یک سرویس اشتراکی رایگان به نام Resident Evil Ambassador راه‌اندازی کرد که از این طریق، طرفداران می‌توانند خبرها، محتواها و دیگر موارد مرتبط به این سری را دریافت یا به اشتراک بگذارند. این برنامه همچنین شامل برخی دسترسی‌ها به دوره‌های تست و بتا نیز می‌شود و در مجموع با استقبال طرفداران مواجه بوده است. در این رابطه، اخیرا یک کاربر این برنامه در توییتر، گفته که به تازگی آگاه‌سازی جدیدی از سرویس دریافت کرده که به یک نوع معرفی یا خبر رسمی کپ‌کام از این سری، در روز ۱۰ ژوئن (۲۱ خرداد) اشاره دارد. همچنین با توجه به تصویری که از این آگاه‌سازی منتشر شده، کپ‌کام از عبارت around June 10th استفاده کرده که نشان‌دهنده این است که تاریخ اعلام شده ممکن است کمی تغییر داشته باشد.

پیرامون سری رزیدنت اویل، جدای از شایعات درباره ساخته شدن و رونمایی نزدیک از Resident Evil 8، گزارشی نیز از ساخت نسخه ریمیک کامل از بازی Resident Evil 4 نیز وجود داشت. مواردی که عمدتا توسط برخی اینسایدرهای شناخته شده نیز تکرار شده‌اند.

آخرین بازی عرضه شده سری، عنوان Resident Evil 3 Remake است که هم‌اکنون برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید نقد و بررسی اختصاصی بازی‌مگ از این بازی با امتیاز 9 از 10 را نیز مطالعه کنید.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.