نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 08 خرداد 1399
ساعت 15:00

پروژه استودیو Remedy با اسم رمز BigFish در دیتابیس Epic دیده شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ یک سرویس که عناوین قرار گرفته در دیتابیس‌های فروشگاه اپیک را بررسی می‌کند، متوجه بازی با اسم رمز BigFish توسط Remedy شده است.

استودیو فنلاندی و خوش‌نام Remedy Entertainment در سال گذشته میلادی، اقدام به عرضه بازی تحسین‌شده Control کرد که از دید بسیاری از طرفداران و تحلیلگران، می‌تواند به عنوان بهترین محصول تاریخ این شرکت هم در نظر گرفته شودو با توجه به این موضوع، بازی کنترل از نظر فروش نیز موفقیت گسترده‌ای را کسب کرد. جدای از عرضه محتواهای جدیدتر برای این بازی، با این حال احتمالا بیشتر طرفداران منتظر خبرها از پروژه بزرگ بعدی شرکت هستند. در این زمینه، گرچه هنوز مشخص نیست که این استودیو درحال حاضر روی کدام پروژه جدید کار می‌کند، ولی یک گزارش نشان می‌دهد که آن‌ها اخیرا بازی را تحت اسم‌رمز «BigFish» در دیتابیس فروشگاه اپیک گیمز ثبت کردند.

گزارش مرتبط در این زمینه، اولین بار توسط وب‌سایت Epicdata.info منتشر شده که به شکل مستمر، در حال رصد دیتابیس‌های فروشگاه اپیک گیمز و بازی‌های جدیدی است که به آن اضافه می‌شود. همان‌طور که در فهرست نیز دیده می‌شود، Remedy Entertainment در طول هفته‌های اخیر در حال اضافه کردن آیتم‌هایی مرتبط با پروژه‌ای به نام BigFish است که به نظر می‌رسد این عنوان، به صورت اسم‌رمز باشد. لازم به ذکر است که این خبر، از آنجایی اهمیت بیشتر پیدا می‌کند که Remedy قبلا تایید کرده بود که با Epic Games توافقنامه‌ای امضا کرده است. آن‌ها همچنین قبلا از کار روی چهار پروژه جدید هم خبر داده بودند، که به نظر می‌رسد یکی از آن‌ها همین پروژه BigFish باشد.

گمانه‌زنی‌های مختلفی می‌تواند درباره پروژه BigFish مطرح شود، که از کار روی یک IP جدید تا شروع ساخت نسخه جدید برای یکی از عناوین قدیمی‌تر، خصوصا سری Alan Wake می‌تواند در نظر گرفته شود. به هر ترتیب برای خبرهای دقیق‌تر باید منتظر اطلاعیه رسمی از جانب رمدی بود. آخرین بازی این استودیو یعنی Control هم اکنون برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید نقد و بررسی اختصاصی بازی‌مگ از این عنوان، با امتیاز 9٫5 از 10 را نیز مطالعه کنید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.