نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 08 خرداد 1399
ساعت 18:00

یک گزارش به برگزاری کنفرانس PS5 در هفته آینده اشاره می‌کند

3 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ گزارش جدید بلومبرگ، فاش می‌کند که سونی یک رویداد PS5 را در روز ۳ ژوئن برگزار خواهد کرد.

سونی و طرفداران پلی‌استیشن 4، دو ماه بزرگ را با توجه به عرضه دو بازی شدیدا موردانتظار و بزرگ The Last of Us Part 2 و Ghost of Tsushima در پیش رو دارند. با این حال اخبار مهم و بزرگ‌تری نیز در انتظار طرفداران است که در اینجا، صحبت از کنسول بازی جدیدتر و نسل نهمی PlayStation 5 مطرح می‌شود. سونی تاکنون خبرهایی را درباره لوگوی این کنسول، مشخصات سخت‌افزاری، برخی ویژگی‌ها و سرویس‌ها و همچنین ویژگی‌ها و ظاهر کنترلر کنسول را منتشر کرده است. به این ترتیب، ظاهر کنسول، بازی‌های آن، توضیحات جامع درباره سرویس‌ها، قیمت و تاریخ عرضه و موارد دیگر هنوز در صف زمان‌بندی برای معرفی قرار دارند. پیرامون خبرهای جدیدتر از PS5، برخی اینسایدرها و خبرنگاران مشهور صنعت گیم، نظیر جیسون شرایر و جف گراب به برگزاری رویدادی در اوایل ژوئن اشاره داشتند؛ موضوعی که اخیرا در گزارش رسمی وب‌سایت بلومبرگ نیز تکرار شده است.

وب‌سایت خبری Bloomberg، اخیرا در مطلبی به قلم جیسون شرایر گزارش کرده که براساس اطلاعات به دست آمده از افرادی که مستقیما در این رابطه آگاهی دارند، سونی قصد برگزاری رویداد مجازی و دیجیتال در تاریخ ۳ ژوئن (۱۴ خرداد) را دارد. گزارش همچنین ادامه داده که تاریخ نهایی البته هنوز کاملا تثبیت نشده و ممکن است تغییراتی در این رابطه پیدا شود. همچنین این گزارش اشاره دارد که این برنامه، قررا نیست همه اطلاعات باقی‌مانده از PS5 را افشا کند و بسیاری از جزئیات باقی‌مانده پس از این برنامه، در رویدادهای مشابه دیگر در ماه‌های آینده نمایش داده می‌شود. گفتنی است که براساس گمانه‌زنی‌های قبلی، رویداد اوایل ژوئن به نمایش خود کنسول و رونمایی از تعدادی از بازی‌های آن محدود می‌شود.

سونی و پلی‌استیشن 5، مایکروسافت و ایکس‌باکس سری ایکس را به عنوان رقیب مستقیم خود در بازار کنسول‌های بازی خانگی نسل نهمی می‌بیند، پلتفرمی که در طول ماه‌های اخیر به نسبت PS5 پر خبرتر بوده است. در صورتی که گزارش اخیر بلومبرگ درنهایت صحت داشته باشد، می‌توان آن را در ادامه اخبار هفته گذشته و اظهارنظر مدیرعامل سونی دانست، که گفته بود لاین‌آپ بزرگ بازی‌های PS5 قرار است به زودی معرفی شوند.

هر دو کنسول PlayStation 5 و Xbox Series X قرار است در تعطیلات پایانی سال ۲۰۲۰ وارد بازارهای جهانی شوند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.