نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 08 خرداد 1399
ساعت 09:00

سکانس‌های گیم‌پلی جدید Last of Us 2 از طریق State of Play پخش شد

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ در برنامه اخیر State of Play، نیل دراکمن درباره ویژگی‌های گیم‌پلی The Last of Us Part 2 توضیح داد و سکانس‌های جدیدی از گیم‌پلی بازی نیز به نمایش درآمد.

پس از سال‌ها انتظار طرفداران، دنباله بازی شدیدا محبوب The Last of Us، محصول سال ۲۰۱۳ استودیو ناتی داگ تنها حدود ۲۰ روز با عرضه فاصله دارد، و تعدادی از منتقدان صنعت گیم نیز هم‌اکنون مشغول تجربه بازی و بررسی آن هستند؛ بررسی‌هایی که از روز ۱۲ ژوئن (۲۳ خرداد) اجازه انتشار پیدا می‌کنند. پیرامون این بازی و همان‌طور که قبلا هم اعلام شده بود، قسمت جدیدی از برنامه State of Play به تازگی پخش شد و همه تایم این اپیزود نیز به بازی The Last of Us Part 2 اختصاص داشت. در این ویدیو حدود ۲۳ دقیقه‌ای، نیل دراکمن از روی سکانس‌های قدیمی قبلا نمایش‌داده شده و برخی سکانس‌های کاملا جدید، به معرفی ویژگی‌های گیم‌پلی، دنیای بازی و داستان آن پرداخت و در انتهای برنامه، یک سکانس گیم‌پلی کاملا جدید و حدود ۸ دقیقه‌ای نیز پخش شد. شما در ادامه می‌توانید این برنامه را مشاهده کنید.

 

با توجه به توضیحات دراکمن، ما مجددا درباره برخی ویژگی‌های گیم‌پلی و دنیای بازی که قبلا هم مطرح شده بود آشنامی‌شویم، مواردی از جمله محوطه‌های قابل گردش بسیار وسیع‌تر، ویژگی‌های مخفی‌کاری نظیر حرکت کردن به صورت درازکش از لابه‌لای گیاهان کوتاه، دکمه اختصاصی برای پرش، درخت مهارت‌ها و ... از این جمله بودند. از موارد جدیدتر گیم‌پلی، معرفی ویژگی استفاده از طناب بود که ظاهرا در برخی قسمت‌ها و برای پایین آمدن از سطوح مرتفع کاربرد دارند. دراکمن همچنین درباره گروه‌های مختلف دشمنان از جمله دشمنان انسانی و دشمنان مبتلا به ویروس توضیحات بیشتری داد و وعده داد که نوع ویژه و بزرگی از دشمنان ویروسی را بازیکنان باید با تجربه خود بازی مشاهده کنند.

حدود ۸ دقیقه پایانی این ویدیو، اختصاص به یک سکانس گیم‌پلی ممتد و بدون توقف دارد که این اتفاق برای اولین بار در طول ۹ ماه اخیر صورت گرفته است. در این بخش، برخی از مکانیک‌های مبارزات، تیراندازی و مخفی‌کاری در محوطه‌ای با جزئیات واقع‌گرایانه و از نظر گرافیکی خیره‌کننده دیده می‌شوند.

بازی The Last of Us Part 2 قرار است در روز ۱۹ ژوئن (۳۰ خرداد) به صورت انحصاری پلی‌استیشن 4 عرضه شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.