نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 15 خرداد 1399
ساعت 15:00

مراحل ساخت Resident Evil 3 برای سه سال به طول انجامیده است

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ پیتر فابیانو تهیه‌کننده بازی Resident Evil 3، در مصاحبه‌ای تازه گفته که این بازی برای تکمیل ساخت به سه سال زمان نیاز داشت.

کمپانی کپ‌کام حدود یک ماه پیش اقدام به عرضه بازی Resident Evil 3 Remake کرد که عرضه این بازی، تنها به فاصله حدود یک سال از انتشار بازی ریمیک Resident Evil 2 صورت گرفت. این بازی حتی با در نظر گرفتن بحران کرونا، از نظر فروش موفق ظاهر شد و بازخوردهای عمدتا مثبتی را هم از جانب منتقدین کسب کرد. RE3 Remake همچنین درست مثل نسخه اورجینال که در سال ۱۹۹۹ عرضه شده بود، از برخی جهات چندان مورد پسند طرفداران واقع نشد که به شکل مشخص، رویکرد اکشن‌تر گیم‌پلی، کوتاه بودن بازی به نسبت ریمیک Resident Evil 2 و ... از آن جمله هستند.

پیرامون ریمیک Resident Evil 3، تهیه‌کننده بازی یعنی Peter Fabiano به تازگی مصاحبه‌ای انجام داده و درباره فرایند ساخت این بازی و تاثیر بازی Resident Evil 2 توضیحاتی داده است. به گفته فابیانو، تیم‌های سازنده این دو بازی در اکثر اوقات ارتباطی با یکدیگر نداشتند و مستقل از هم تولید شدند.

مراحل ساخت بازی Resident Evil 3 به مدت سه سال طول کشید. تیم‌هایی هم که روی دو بازی ریمیک RE2 و RE3 کار می‌کردند، در اکثر اوقات مستقل بوده و ارتباطی با هم نداشتند. هرچند قطعا اینجا بین دو تیم مواردی به اشتراک گذاشته می‌شد که شامل ایده‌ها، نیازهای فنی به خصوص و البته RE Engine می‌شدند.

پیش از این یکی از مواردی که احتمال داده می‌شد از دلایل اصلی کوتاه بودن Resident Evil 3 Remake به نسبت RE2 بوده و همچنین حذف برخی سکانس‌ها و موارد داستانی از بازی اورجینال را باعث شده، این پیش‌فرض بود که فرایند ساخت این بازی با عجله و پرشتاب صورت گرفته است؛ موردی که با توجه به مصاحبه جدید به نظر نمی‌رسد درست باشد.

بازی Resident Evil 3 در حال حاضر برای PlayStation 4، Xbox One و پی‌سی در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید نقد و بررسی اختصاصی بازی با امتیاز 9 از 10 را نیز در بازی‌مگ مطالعه کنید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.