نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 17 خرداد 1399
ساعت 09:00

برگزاری رویداد Guerrilla Collective Showcase نیز به تعویق افتاد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ با اعلام تاخیر در برگزاری رویداد Guerrilla Collective Showcase، حالا آخرین برنامه گیمینگی اوایل ژوئن نیز به تعویق افتاده است.

در بازه زمانی چند روز اخیر، قرار بود طرفداران و بازیکنان صنعت گیم شاهد برگزاری رویدادهای خبری باشند که از قبل وعده پخش آن‌ها داده شده بود. با توجه به لغو رویداد E3 2020 به دلیل ویروس کرونا، این بازه زمانی یعنی اوایل ماه ژوئن موعدی بود که تعداد زیادی از رسانه‌ها و همچنین ناشران بزرگ صنعت گیم، برنامه پخش رویدادها و کنفرانس‌های دیجیتال خود را داشتند تا از محصولات و بازی‌های در صف عرضه رونمایی کنند. علیرغم این وعده‌ها و انتظارات، وقوع یک بحران دیگر باعث شده تا همه رویدادهای اعلام شده لغو و با تاخیری کوتاه‌مدت پخش شوند. آخرین مورد از این دست نیز رویداد Guerrilla Collective Showcase است که قرار بود به مدت دو روز و از فردا شروع شود، ولی حالا به بازه زمانی ۱۳ تا ۱۵ ژوئن (۲۴ تا ۲۶ خرداد) منتقل شده است.

لغو شدن این رویدادها، به دلیل بحران اخیر اعتراضات و اغتشاشات در کشور آمریکا صورت گرفته و همه رسانه‌ها و کمپانی‌های صنعت گیم، با اعلام اینکه مایل هستند تا صداها و بحث‌های مهم جاری که توسط معترضین فریاد زده می‌شوند شنیده شوند و به همین خاطر، از برگزاری برنامه‌های تبلیغاتی خود صرف نظر کردند. گفتنی است که در صورتی که هنوز درباره وضعیت جاری در کشور آمریکا مطلع نیستید، در چند روز گذشته و پس از کشته شدن یک فرد سیاه‌پوست توسط پلیس در یکی از شهرهای آمریکا، تعداد زیادی از شهرهای این کشور درحال حاضر شاهد بروز اعتراضات و اغتشاشات بوده است.

رویداد Guerrilla Collective Showcase آخرین برنامه تبلیغاتی و خبری گیمینگ اوایل ژوئن بود که حالا مثل همه دیگر برنامه‌های از قبل اعلام شده این بازه زمانی، با تاخیر برگزار خواهد شد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.