نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 17 خرداد 1399
ساعت 15:00

343 Industries برای یک بازی جدید Halo بازیساز استخدام می‌کند

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ یک فهرست استخدامی جدید نشان می‌دهد که سازندگان Halo Infinite از حالا در تدارک ساخت پروژه جدیدی هستند.

استودیو 343 Industries به عنوان یکی از تیم‌های فرست پارتی بزرگ ایکس‌باکس، مدت‌هاست که به سختی مشغول ساخت و تکمیل بازی Halo Infinite است؛ عنوانی که قرار است در روز لانچ  Xbox Series X عرضه شود و به نظر می‌رسد که طرفداران این بازی شوتر اول شخص نیز انتظارات زیادی از آن دارند. پیرامون این استودیو، اخیرا یک فهرست استخدامی جدیدی منتشر شده که فاش می‌کند آن‌ها غیر از Halo Infinite، بازی‌های بیشتری از این سری را در دست ساخت دارند.

براساس این فهرست استخدامی، 343 به دنبال جذب یک تهیه‌کنند ارشد برای کار در مقر اصلی استودیو در ردموند، واشنگتن است. این تهیه‌کننده نیز باید در تیم مهندسی هسته سرویس‌های مرتبط با شرکت همکاری داشته باشد. 343 در این زمینه گرچه پروژه را معرفی نکرده، ولی رسما اعلام کرده که این یک بازی جدید از دنیای داستانی سری هیلو است. لازم به ذکر است که 343 Industries همیشه روی پروژه‌های مختلفی از سری هیلو کار کرده که در سبک‌های مختلف از شوتر اول شخص تا سری بازی‌های استراتژیک Halo Wars یا Halo: Fireteam Raven که یک بازی آرکید بود را شامل می‌شوند. این تیم روی بازی‌های هیلو از نوع board games، بازی‌های مینی‌ گیم و ... نیز کار کرده و به این ترتیب گزارش اخیر در ارتباط با کار روی بازی جدید سری هیلو، می‌تواند به هر کدام از این ژانرها مرتبط باشد.

در هر صورت می‌توان گفت که عمده توجه طرفداران به بازی Halo Infinite است که قرار است به عنوان یک بازی روز لانچ برای ایکس‌باکس سری ایکس عرضه شود. یکی از احتمالات دیگر پیرامون گزارش اخیر، حتی می‌تواند به ساخته شدن یک دنباله مستقیم و بلافاصله پس از همین بازی هم ارتباط داشته باشد.

Halo Infinite در تعطیلات پایانی سال ۲۰۲۰ و همزمان با لانچ Xbox Series X، برای این پلتفرم و همچنین Xbox One و PC عرضه خواهد شد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.