نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 18 خرداد 1399
ساعت 09:00

رویداد EA Play Live در اواخر هفته آینده برگزار می‌شود

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ با توجه به اعلامیه جدید الکترونیک آرتز، تاریخ برگزاری رویداد خبری EA Play Live برای اواخر هفته آینده تایید شد.

کمپانی EA اعلام کرده که رویداد گیمینگی و خبری EA Play Live این شرکت که جایگزینی برای رویداد لغو شده E3 2020 محسوب می‌شود، حالا به جای روز ۱۱ ژوئن قرار است در روز 18 همین ماه (۳۰ خرداد - ساعت ۳:۳۰ بامداد به وقت ایران) برگزار شود. گفتنی است که این رویداد نیز مانند همه رویدادهای گیمینگی دیگر که قرار بود در طول دهه اول ماه ژوئن برگزار شوند، به دلیل اعتراضات و اغتشاشات جاری در کشور آمریکا با تعویق مواجه شدند.

الکترونیک آرتز هنوز به صورت رسمی فهرست عناوین حاضر در این رویداد برای معرفی یا نمایش‌های دیگر را اعلام نکرده است، با این حال وعده داده که پخش رویداد به صورت زنده و مستقیم برای جامعه طرفداران خواهد بود. تاکنون رویدادهای زیادی از جمله رویداد سونی برای PS5 و بسیاری برنامه‌ها و عرضه محتواهای درون بازی دیگر به خاطر وقایع اخیر لغو شده‌اند. لازم به ذکر است که در صورتی که هنوز درباره وضعیت جاری در کشور آمریکا مطلع نیستید، در چند روز گذشته و پس از کشته شدن یک فرد سیاه‌پوست توسط پلیس در یکی از شهرهای آمریکا، تعداد زیادی از شهرهای این کشور درحال حاضر شاهد بروز اعتراضات و اغتشاشات بوده است.

پیرامون زمان برگزاری رویدادهای لغو شده، به تدریج تاریخ‌های جدید اعلام می‌شوند که پس از EA Play Live، رسانه IGN هم به تازگی اعلام کرده که رویداد مخصوص IGN Summer of Gaming آن‌ها هم قرار است در روزهای ۱۰، ۱۱، ۱۲ و ۱۵ ژوئن (۲۱، ۲۲، ۲۳ و ۲۶ خرداد) و در ۴ روز برگزار شود. شما می‌توانید برنامه و تقویم زمان‌بندی این رویداد را از اینجا مشاهده کنید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.