نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 18 خرداد 1399
ساعت 12:00

بازیکنان داستان Last Of Us 2 را پس از تجربه خود بازی قضاوت کنند

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ کارگردان خلاق The Last of Us Part 2، گفته که برخی اطلاعاتی که به عنوان لیک مطرح می‌شوند درست نیست و تنها تجربه خود بازی می‌تواند ملاک قضاوت باشد.

احتمالا موردانتظارترین بازی انحصاری تاریخ پلی‌استیشن 4، آخرین ساخته استودیو مشهور ناتی داگ یعنی The Last of Us Part 2 است که حالا فقط کم‌تر از دو هفته تا انتشار رسمی فاصله دارد. درحالی که منتقدین مدتی هست که نسخه نقد و بررسی بازی را دریافت کردند و از روز ۱۲ ژوئن (۲۳ خرداد) شاهد انتشار بررسی‌های بازی خواهیم بود، سونی و ناتی داگ نیز تا موعد عرضه بازی به کمپین تبلیغاتی ادامه می‌دهند؛ بازی که البته در ماه گذشته، شاهد اتفاقات تلخی بود و ویدیوها و سکانس‌های بسیار زیادی از آن به بیرون درز کرد. پیرامون این درزهای اطلاعاتی، سونی قبلا گفته بود که این لیک‌ها ارتباطی با این کمپانی یا ناتی داگ ندارد و انتظار می‌رود که اطلاعات تکمیلی نیز پس از عرضه بازی به اشتراک گذاشته شود.

پیرامون درزهای اطلاعاتی، نیل دراکمن کارگردان خلاق و نویسنده بازی اخیرا در مصاحبه‌ای گفته که موارد زیادی در تئوری‌های منتشر شده پس از درز ویدیوها وجود دارد که اصولا درست نیستند و هیچ چیز مثل تجربه کامل بازی از ابتدا تا انتها، و دیدن اینکه خطوط داستانی چگونه شکل می‌گیرند و به یکدیگر متصل می‌شوند، نمی‌تواند ملاک خوبی برای قضاوت داستان بازی باشد. او در این رابطه گفت:

تئوری‌های خیلی زیادی درباره مواردی از جمله پایان‌بندی بازی منتشر شده که باید بگویم درست نیستند و پایان‌بندی بازی به بیرون درز پیدا نکرده است. شما واقعا نمی‌دانید که چطور همه این خطوط داستانی به یکدیگر متصل می‌شوند. همچنین اطلاعات نادرست زیادی هم در بیرون منتشر شده است. ما البته قصد نداریم که درباره این اطلاعات صحبت کنیم چون تصحیح کردن آن‌ها درنهایت به اسپویل شدن منتهی می‌شود. منظورم این است که با گفتن اینکه کدام موارد وجود ندارد، به نوعی گفته‌ایم که کدام موارد وجود دارد.

هیچ چیز مثل این نیست که در جایگاه الی قرار بگیرید و لحظات او را تجربه کنید. منظورم فقط کات‌سین‌ها نیست و این شامل گیم‌پلی، دیالوگ‌ها، موسیقی، تاثیرات عاطفی که این‌ها می‌تواند روی بازیکن بگذارد هم می‌شود. واقعا داستان این بازی طوری طرح‌ریزی نشده که به توییست‌ها و تغییرها خلاصه شود. این داستانی است که خیلی آرام و تدریجی پیش می‌رود و حس تنش را با توجه به انتخاب‌هایی که کارکترها انجام می‌دهند منتقل می‌کند.

پس بله، لیک‌ها واقعا بد بودند. با این حال می‌دانیم که وقتی بازیکنان تجربه بازی را شروع کنند، آن‌ها متوجه می‌شوند که ما دنبال چه چیزهایی بودیم. این هم فارغ از این است که مواردی را دیده باشند یا خیر و به همین خاطر هم هست که ما درباره بازی اطمینان خاطر داریم.

بازی لست او آس 2 قرار است در روز ۱۹ ژوئن (۳۰ خرداد) برای پلی‌استیشن 4 منتشر شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.