نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 01 تیر 1399
ساعت 18:00

بروزرسانی نسل نهمی Cyberpunk 2077 در سال 2021 منتشر می‌شود

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ CD Projekt Red انتشار بروزرسانی مخصوص نسل نهمی Cyberpunk 2077 برای هر دو پلتفرم PS5 و Xbox Series X را برای سال ۲۰۲۱ تایید کرده است.

استودیو سی‌دی پراجکت به تازگی اعلام کرده که دارندگان بازی Cyberpunk 2077 در پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان، می‌توانند همین نسخه را با قابلیت Backward Compatibility روی پلتفرم‌های نسل بعد پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس سری ایکس نیز تجربه کنند. این استودیو همچنین تایید کرده که یک بروزرسانی ویژه و ارتقا دهنده مخصوص نسل نهمی نیز برای کنسول‌های جدید، در سال ۲۰۲۱ به صورت رایگان منتشر خواهد شد.

این گزارش که اولین بار توسط مدیرعامل استودیو یعنی Adam Kicinski منتشر شده، در ادامه خبر چند ماه پیش است که پس از معرفی قابلیت Smart Delivery در Xbox Series X، سی‌دی پراجکت تایید کرده بود که از این ویژگی برای عرضه بروزرسانی ویژه و رایگان نسل نهمی روی کنسول بعدی ایکس‌باکس استفاده خواهد کرد. به این ترتیب حالا این ویژگی برای دارندگان بازی در PS5 نیز تایید شده است.

ما در یک تاریخ مشخص در آینده، بروزرسانی ویژه و ارتقادهنده‌ای را به صورت رایگان برای کنسول‌های نسل بعد عرضه می‌کنیم؛ بروزرسانی که در اختیار خریداران Cyberpunk 2077 در PS4 یا Xbox One عرضه خواهد شد. در هر صورت بازی وقتی در 19 نوامبر (29 آبان) عرضه شود، بلافاصله در کنسول‌های نسل بعد قابل بازی است و این بازی از همان زمان، از نظر کیفی و بصری بهتر از کنسول‌های فعلی اجرا می‌شود. اما در زمینه بروزرسانی ویژه و ارتقادهنده، این آپدیت برای کنسول‌های نسل نهمی در سال آینده (2021) ارائه می‌شود. ما حتی یک روز مشخص را هم برای این کار در نظر گرفتیم، ولی از آنجایی که احتمال تاخیر وجود دارد از اعلام آن خودداری می‌کنیم.

تاکنون عرضه بروزرسانی ویژه و رایگان نسل نهمی برای تعدادی بازی، از جمله FIFA 21 تایید شده و مورد Cyberpunk 2077 آخرین مورد از این دست است. همان‌طور که اشاره شد، بازی سایبرپانک 2077 در روز 19 نوامبر (29 آبان) عرضه می‌شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.