نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 01 تیر 1399
ساعت 12:00

Star Wars: Squadrons تنها به صورت اول شخص قابل بازی است

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ به گفته Motive Studios، بازی اخیرا رونمایی شده Star Wars: Squadrons از پایه به صورت اول شخص طراحی شده است.

الکترونیک آرتز هفته گذشته، از بازی جدید Motive Studios یعنی Star Wars: Squadrons رونمایی کرد که این معرفی، شامل سکانس‌های کوتاهی از گیم‌پلی بازی نیز بود. این یک بازی اصالتا کو-آپ و مشارکتی از نوع مبارزات فضایی است و همان‌طور که در تریلر معرفی نیز دیده شد، از طریق زاویه دید اول شخص قابل تجربه است. به علاوه سازندگان بازی، امکان تجربه کامل آن با استفاده از هدست‌های VR را نیز تایید کرده بودند.

پیرامون زاویه دید، اخیرا کارگردان خلاق بازی یعنی Ian Frazier تایید کرده که در Star Wars: Squadrons گزینه‌ای برای بازی از طریق زاویه دید سوم شخص وجود ندارد، چرا که طراحی بازی از ابتدا و پایه کار، بر اساس زاویه دید اول شخص بوده است.

کل بازی از ابتدا، بر پایه این طراحی شده که تجربه بازی از شروع تا پایان به صورت زاویه دید اول شخص باشد. در این بازی شما در نقش خلبان سفینه قرار می‌گیرید. همه اطلاعات و اعداد که در قالب HUD طراحی شده، شما می‌توانید این لایه‌های UI را غیرفعال نیز کنید و به این ترتیب فقط با استفاده از غریزه خود بازی کنید. ما می‌خواستیم که این موضوع به عنوان هسته اصلی تجربه کاربری وجود داشته باشد.

بازی Star Wars: Squadrons قرار است در روز ۲ اکتبر (۱۱ مهر) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی منتشر شود. این بازی از قابلیت کراس پلتفرم نیز در همه پلتفرم‌ها پشتیبانی می‌کند و همان‌طور که اشاره شد، امکان تجربه بازی از طریق هدست‌های واقعیت مجازی نیز وجود خواهد داشت.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.