نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 01 تیر 1399
ساعت 09:00

Ratchet and Clank: Rift Apart شامل چندین لوکیشن و سیاره جدید است

4.67 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ به گفته اینسامنیاک گیمز، در Ratchet and Clank: Rift Apart سیارات کاملا جدید در کنار ورژن متفاوتی از سیارات قدیمی وجود خواهد داشت.

سری بازی‌های Ratchet and Clank یکی از مجموعه‌های قدیمی و بسیار محبوب سونی و پلتفرم پلی‌استیشن است که پس از مدت‌ها انتظار، سرانجام با یک بازی جدید این بار در کنسول بازی نسل بعدی PS5 بازمی‌گردد. پیرامون بازی Ratchet and Clank: Rift Apart، تاکنون اطلاعات جالبی منتشر شده و البته مشخص شده که این بازی با بهره‌گیری از ویژگی‌های PS5، تجربه بدون وقفه و بدون لودینگ را حتی در زمان جابجایی میان چند سیاره ارائه می‌دهد.

پیرامون لوکیشن‌های بازی، اینسامنیاک گیمز اخیرا در یک پست توییتری فاش کرده که بازیکنان این بازی، قرار است وارد سیارات کاملا جدید و هرگز دیده‌نشده‌ای در این مجموعه شوند. این مورد البته با توجه به عناوین قبلی سری طبیعی است چون در هر بازی جدید، بازیکنان شاهد لوکیشن‌های جدیدی برای گردش بوده‌اند. پست اخیر در ادامه اما اشاره می‌کند که این بازی شامل ورژن متفاوت و دیگری از سیارات قدیمی‌تر و محبوب نیز می‌شود. گفتنی است که پیش از این تایید شده بود که بازی حالت سفر در بُعدهای مکانی و زمانی متفاوت نیز دارد و با در نظر گرفتن سیارات جدید در کنار ورژن متفاوت سیارات قدیمی، به نظر این بازی ترکیب جالب و متنوعی از لوکیشن‌ها را برای اکتشاف ارائه می‌کند.

سفر در ابعاد زمانی و مکانی دیگر، باعث ورود یک شخصیت مونث و مشابه رچت نیز شده که اینسامنیاک، اخیرا تایید کرده بود که این کاراکتر مونث جدید و مرموز، یکی از کاراکترهای قابل بازی نیز هست.

بازی Ratchet and Clank: Rift Apart درحال توسعه برای پلی‌استیشن 5 است و هنوز تاریخ عرضه رسمی آن اعلام نشده است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.