نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 29 خرداد 1399
ساعت 12:00

کاراکتر مونث Ratchet and Clank: Rift’s Apart قابل بازی خواهد بود

4 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ اینسامنیاک گیمز تایید کرده که کاراکتر مونثی که در Ratchet and Clank: Rift Apart دیده شد، درواقع قابل بازی هم خواهد بود.

از میان تمامی بازی‌هایی که در رویداد اخیر PS5 به نمایش درآمدند، بازی Ratchet and Clank: Rift Apart احتمالا هیجان‌انگیزترین نمایش را داشت. این بازی همراه با نمایش کوتاهی از گیم‌پلی نیز همراه بود که در جذاب‌ترین بخش، قابلیت تله‌پورت میان سیارات، آن‌هم بدون وقفه و لودینگ که با کمک ویژگی‌های کنسول نسل بعدی پلی‌استیشن انجام شده، بسیاری را به وجد آورده بود. جدای از این مباحث، رونمایی از یک کاراکتر جدید مونث نیز از جمله قسمت‌های جالب‌توجه تریلر رونمایی بود؛ جایی که Clank ابتدا او را با Ratchet اشتباه گرفته بود.

پیرامون این کاراکتر مونث از نژاد Lombax (مشابه Ratchet)، اینسامنیاک گیمز اخیرا در یک پست توییتری گفته که بازیکنان علاوه بر Ratchet، در تجربه Ratchet and Clank: Rift Apart امکان بازی کردن و کنترل این کاراکتر مرموز را هم پیدا خواهند کرد. استودیو البته طبیعتا این شخصیت را همچنان با عنوان کاراکتر مرموز خطاب می‌کند و درباره انتشار اطلاعات بیشتر از هویت و نقش او در داستان، باید بیشتر صبر کرد. با این حال به نظر می‌رسد که این Lombax مونث احتمالا مربوط به یک سیاره یا بعد زمانی متفاوتی باشد.

هنوز تاریخ عرضه مشخصی برای Ratchet and Clank: Rift Apart مشخص نشده، ولی می‌دانیم که این بازی یکی از انحصاری‌های کنسول PlayStation 5 خواهد بود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.