نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 18 تیر 1399
ساعت 12:00

عرضه Mafia: Definitive Edition با تاخیر مواجه می‌شود

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ با اعلام استودیو Hangar 13، بازی Mafia: Definitive Edition با حدود یک ماه تاخیر نسبت به تاریخ قبلی عرضه خواهد شد.

استودیو Hangar 13 و شرکت 2K Games اعلام کردند که بازی Mafia: Definitive Edition ، که پیش از این قرار بود در روز ۲۸ آگوست (۷ شهریور) عرضه شود، با حدود یک ماه تاخیر حالا در ۲۵ سپتامبر (۴ مهر) منتشر خواهد شد. این اطلاعیه در ادامه تایید کرده که اولین نمایش گیم‌پلی این بازی ریمیک نیز در روز ۲۲ جولای (۱ مرداد) به نمایش در خواهد آمد. اطلاعیه اخیر 2K Games و Hangar 13 در ادامه چنین گفته است:

گرچه ما در ابتدا این برنامه را داشتیم که Mafia: Definitive Edition را یک ماه جلوتر و در ۲۸ آگوست منتشر کنیم، ولی نهایی کردن همه چیز در این بازه زمانی رفته رفته چالش‌برانگیزتر شد، که این موضوع خصوصا به دلیل ادامه بحران کرونا اتفاق افتاد. ما همچنین مایل نبودیم که برای این عرضه کیفیت نهایی کار را به خطر بیاندازیم. بسیاری از بازیسازان ما در ساخت بازی اورجینال مافیا نقش داشتند، و همه ما متعهد هستیم که نسخه ارتقایافته و بروزشده‌ای را از یک بازی کلاسیک تولید کنیم. ما تلاش می‌کنیم که کیفیت تجربه‌ای که بازی ارائه می‌دهد، تا جای ممکن برای طرفداران بهترین باشد.

قابل ذکر است که این شرکت، مدتی پیش دو بازی ریمستر شده Mafia 2: Definitive Edition و Mafia 3: Definitive Edition را نیز به صورت جداگانه و همچنین در قالب یک بازی سه‌گانه عرضه کرد. با این حال نسخه اول این بازی، نه به صورت ریمستر بلکه به صورت ریمیک یا بازسازی کامل خواهد بود و به این ترتیب همزمان با دو بازی ذکر شده منتشر نشد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.