نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 27 تیر 1399
ساعت 18:00

در رویداد بعدی Xbox Series X منحصرا به معرفی بازی پرداخته می شود

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ یکی از مدیران ارشد ایکس‌باکس وعده داده که رویداد Xbox Games Showcase، به مدت یک ساعت و فقط با محوریت نمایش بازی است.

مایکروسافت و ایکس‌باکس تا چند روز دیگر اولین رویداد اختصاصی خود، برای نمایش و معرفی بازی‌های فرست پارتی Xbox Series X را برگزار می‌کنند. این رویداد که در روز 23 جولای (2 مرداد) برگزار می‌شود، قرار است شامل نمایش‌های گیم‌پلی از برخی از موردانتظارترین عناوین ایکس‌باکس، از جمله Halo Infinite نیز باشد و به این ترتیب، طرفداران می‌توانند شاهد یک نمایشگاه از توانایی‌ها و قدرت کنسول نسل بعدی ایکس‌باکس باشند.

آرون گرینبرگ مدیر بازاریابی ایکس‌باکس، اخیرا در یک پست توییتری در حساب شخصی خود وعده داده که رویداد جاری ایکس‌باکس، قرار است فقط به بازی اختصاص داشته باشد و هیچ خبری از نمایش کنسول یا سخت‌افزار نیست. پیش از این شایعاتی وجود داشت که در این رویداد، احتمالا از نوع ارزان‌قیمت‌تر کنسول نسل بعدی ایکس‌باکس رونمایی خواهد شد. گرینبرگ همچنین گفته که Xbox Games Showcase برای حدود یک ساعت پخش خواهد شد.

می‌دانم که همه برای Xbox Games Showcase هیجان‌زده هستند. من تعدادی پیش‌بینی و گمانه‌زنی غیرعادی هم دیدم، و اگر این موضوع کمک می‌کند باید بگویم که تمرکز ما منحصرا روی بازی است. هیچ بحث تجاری، سخت‌افزاری و خبرهای مشابه مطرح نمی‌شود. فقط بازی! همه طول این رویداد که حدود یک ساعت جریان خواهد داشت درباره بازی است. امیدوارم لذت ببرید.

با توجه به این موضوع، مایکروسافت این بار برخلاف مرتبه قبل، به خوبی انتظارات را مدیریت کرده و طرفداران، حالا بهتر می‌دانند که می‌توانند منتظر چه چیزی باشند. در این رویداد، نمایش کنسول جدید، قیمت کنسول، تاریخ عرضه و ... محل بحث نیست و مایکروسافت صرفا قصد نمایش عناوین فرست پارتی در صف عرضه خود را دارد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.