نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 28 تیر 1399
ساعت 09:00

جف کیلی برای اولین بار کنترلر DualSense پلی استیشن 5 را نمایش داد

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ جف کیلی مجری و تهیه‌کننده رویداد The Game Awards، مطابق وعده قبلی اقدام به نمایش کنترلر DualSense پلی‌استیشن 5 کرد.

همان‌طور که قبلا هم وعده داده شده بود، شب گذشته جف کیلی مجری و تهیه‌کننده رویداد The Game Awards، برای اولین بار کنترلر DualSense پلی‌استیشن 5 را به صورت زنده به نمایش گذاشت و از آن، برای تجربه بازی/دمو Astro’s Playroom در کنسول PS5 استفاده کرد. در این نمایش، فقط کنترلر و بازی Astro’s Playroom که قبلا هم معرفی شده بود به نمایش گذاشته شد، و کیلی تلاش کرد تا حس کاملا متفاوتی که از تجربه کار با DualSense کسب کرده را توضیح دهد. شما در ادامه این رویداد را مشاهده می‌کنید.

 

با توجه به این ویدیو و توضیحات کیلی، DualSense ازنظر ابعاد کمی بزرگ‌تر از کنترلرهای کنونی DualShock 4 است که در تصویر کاور همین خبر نیز دیده می‌شود. به گفته کیلی، وزن این کنترلر جدید نیز اندکی بیشتر است که البته چندان حس نمی‌شود. در جریان تجربه Astro’s Playroom نیز کیلی از صدای تولیدشده اسپیکر کنترلر و افکت‌های جدید آن که در شرایط مختلف طوفانی، یخی و ... ایجاد می‌شد سورپرایز شده بود. او همچنین حسی که از کار با دکمه‌های L2/R2 بواسطه تکنولوژی جدید adaptive triggers منتقل می‌شود را نیز به عنوان حسی توصیف کرد که تاکنون هرگز در هیچ کنترلری تجربه نکرده بود. یک بخش جالب دیگر که احتمالا بواسط میکروفون کنترلر در Astro’s Playroom وجود داشت، قسمتی بود که کیلی برای چرخاندن پره‌های یک فن در بازی، بایستی در کنترلر می‌دمید و این باعث چرخش پره‌ها می‌شد.

درمجموع ویدیو اخیر جف کیلی از نمایش کنترلر PS5، شامل نکات جالبی بودند که به صورت زنده به نمایش گذاشته شد. ایده‌های مختلفی می‌تواند براساس این ویژگی‌های جدید توسط سازندگان به کار گرفته شود، و باید دید که استقبال آن‌ها و همچنین بازیکنان از DualSense به چه صورت خواهد بود. کنسول بازی PlayStation 5 در تعطیلات پایانی سال 2020 عرضه می‌شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.