نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 28 تیر 1399
ساعت 12:00

تاریخ انتشار Season Update بازی eFootball PES 2021 مشخص شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ کونامی تاریخ عرضه بروزرسانی ویژه Season Update برای ارتقا eFootball PES 2020 به eFootball PES 2021 را اعلام کرد.

پس از مدتی شایعه و گمانه‌زنی، اخیرا شرکت کونامی رسما تایید کرد که طرفداران سری بازی‌های شبیه‌ساز فوتبال eFootball PES، امسال به جای عرضه سنتی یک بازی مستقل، شاهد انتشار یک بروزرسانی ویژه برای ارتقا بازی کنونی خواهند بود. به این ترتیب، کونامی به جای عرضه سنتی یک بازی مستقل eFootball PES در شهریور امسال، یعنی eFootball PES 2021، این بار بروزرسانی را تحت عنوان Season Update برای بازی eFootball PES 2020 منتشر می‌کند. این بروزرسانی، کل بازی از جمله نسخه و تحولات دنیای فوتبال در آستانه سال 2021 ا در بازی سال گذشته eFootball PES 2020  اعمال می‌کند. به گفته کونامی، این تصمیم به دلیل تحولات داخلی در تیم سازندگان گرفته شده، و از سال آینده عناوین eFootball PES با موتور گرافیکی Unreal engine ساخته می‌شوند.

پیرامون این آپدیت، کونامی به تازگی تریلر رسمی منتشر کرده که ویژگی‌های این Season Update را به نمایش می‌گذارد. براساس این ویدیو، مهم‌ترین تغییر به تحولات مربوط به ترکیب تیم‌ها و نقل و انتقالات باشگاهی ارتباط دارد. از آنجایی که این ارتقا eFootball PES 2021 به صورت آپدیت منتشر می‌شود، بازیکنان برای تهیه حتما باید بازی eFootball PES 2020 را در مالکیت داشته باشند. شما در ادامه این تیزر را مشاهده می‌کنید.

 

با توجه به تریلر، تاریخ عرضه این بروزرسانی نیز تایید شده است؛ به این ترتیب Season Update بازی eFootball PES 2021 در روز 15 سپتامبر (25 شهریور) برای eFootball PES 2020 در پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی عرضه خواهد شد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.