نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 28 تیر 1399
ساعت 15:00

ساکر پانچ تا قبل از ایده سامورایی موضوعات متفاوتی را درنظر داشتند

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ مصاحبه‌ای جدید نشان می‌دهد که استودیو ساکرپانچ تا پیش از ساخت یک بازی سامورایی، ایده‌های کاملا متفاوتی نظیر دزدان دریایی را در نظر داشت.

استودیو ساکر پانچ، یکی از تیم‌های محبوب بازی‌سازی در خانواده پلی‌استیشن است که در طول سال‌های اخیر، برای ساخت بازی‌های سری inFamous شناخته می‌شده است. عناوین این سری، در سبک و سیاق غربی و حالتی ابرقهرمانی دارد و طرفداران کاملا مشتاق خودش را نیز دارند. با توجه به این پیش‌زمینه، زمانی که استودیو اعلام کرد که پروژه بعدی آن‌ها یک بازی جهان‌باز سامورایی و با فرهنگ ژاپن فئودال خواهد بود، بسیاری را سورپرایز کرد. این تیم، نمایش‌های بسیار جذابی از دنیای بازی و گردش در محوطه‌های چشم‌نواز آن منتشر کرد و پس از چند سال انتظار، Ghost of Tsushima حالا دراختیار طرفداران قرار گرفته است.

پیرامون این بازی و اینکه ساکرپانچ چطور به ایده ساخت یک بازی سامورایی رسید، برایان فلمینگ از موسسان استودیو، اخیرا در مصاحبه‌ای گفته که آن‌ها ایده‌های بسیار زیادی را بررسی کردند تا درنهایت به Ghost of Tsushima رسیدند.

ما در شروع کار، این مسئله را برای خودمان مشخص کردیم که پروژه بعدی‌مان باید یک بازی جهان‌باز و بزرگ باشد. ما همچنین دوست داشتیم که در این بازی، مبارزات تن به تن هم داشته باشیم. هر چیزی غیر از این فقط ایده بود و ما روی هیچ چیز نظر قطعی نداشتیم. ما ایده بازی دزدان دریایی را بررسی کردیم، یا حتی Rob Roy (یک شخصیت معروف در فرهنگ بومیان اسکاتلند)، و یا در یک مقطع یک بازی درباره سه تفنگدار؟ ما همه این ایده‌ها را بررسی کرده بودیم. با این حال ما هر مرتبه باز هم به ایده ژاپن فئودال برمی‌گشتیم و اینکه داستان یک مبارز سامورایی را روایت کنیم. پس از این بود که ما در بررسی‌ها به یک دوره تاریخی جالب و حمله مغول‌ها به جزیره سوشیما برخورد کردیم که در سال 1274 اتفاق افتاده بود. پس از این بود که همه چیز برای ما روشن شد.

بازی Ghost of Tsushima هم‌اکنون به صورت انحصاری پلی‌استیشن 4 در دسترس قرار دارد. این بازی با نقدهای عمدتا مثبتی مواجه شد، و درحال حاضر امتیاز میانگین 84 از 100 را در وب‌سایت متاکریتیک ثبت کرده است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.