نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 29 تیر 1399
ساعت 09:00

سونی زمان شروع پیش خرید PS5 را از مدتی جلوتر اعلام می کند

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ اریک لمپل از مدیران ارشد سونی، گفته که طرفداران از مدتی قبل‌تر، از زمان شروع پیش خرید PS5 آگاه خواهند شد.

تهیه‌کننده و مجری شناخته شده صنعت گیم یعنی جف کیلی، اخیرا برای اولین بار از کنترلر DualSense کنسول پلی‌استیشن 5 رونمایی و مدتی با آن کار کرد. در انتهای این بخش، او مصاحبه‌ای با اریک لمپل یکی از مدیران ارشد بازاریابی سونی انجام داد که در این مصاحبه، نکات جالبی نیز مطرح شد. در یک بخش جالب، موضوع قرار گرفتن صفحه پیش خرید PS5 در فروشگاه آمازون استرالیا مطرح شد که لمپل، در پاسخ گفت سونی هیچ ارتباطی با این تصمیم آمازون نداشته است.

پس از این، این مسئله مطرح شد که طرفداران درحالی برای پیش خرید کنسول صف تشکیل می‌دهند که سونی واقعا نمی‌داند دلیل این تصمیم‌ها چیست. گفتنی است که سونی، هنوز تاریخ عرضه و قیمت PlayStation 5 را فاش نکرده، و حالا حتی تصمیم آمازون را نیز برای قرار دادن صفحه پیش خرید کنسول، بی ارتباط با این کمپانی می‌داند. لمپل در این رابطه گفت:

سونی هرگز موعد شروع پیش خرید کنسول را به شکل ناگهانی اعلام نمی‌کند. ما قطعا جلوتر از موعدی که برای شروع پیش فروش کنسول در نظر گرفتیم، طرفداران را از این موعد مطلع می‌کنیم. به این شکل نخواهد بود که اندکی قبل از تاریخ مد نظر اعلام شود. در هر صورت در زمان مناسب، ما تاریخ شروع پیش فروش PS5 را اعلام می‌کنیم.

لمپل در یک قسمت دیگر مصاحبه با کیلی‌ و پیرامون احتمال عرضه PS5 با ترکیب رنگ‌های متفاوت، این موضوع را رد نکرد و گفت که سونی در زمان مناسب اطلاعات تکمیلی را در این زمینه منتشر خواهد کرد. کنسول بازی نسل نهمی PS5 در تعطیلات پایانی سال 2020 عرضه خواهد شد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.