نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 05 مرداد 1399
ساعت 15:00

Destiny 2 در گیم پس فاقد محتواهای فصلی است

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ مشترکین گیم پس پیرامون بازی Destiny 2، به همه محتواهای اکسپنشن دسترسی دارند ولی بسته‌های Season Pass باید جداگانه خریداری شوند.

یکی از خبرهای جذاب در جریان رویداد اخیر خبری ایکس‌باکس، فاش شدن این موضوع بود که بانجی اقدام به قرار دادن بازی Destiny 2 به همراه همه بسته‌های expansion آن در سرویس Xbox Game Pass خواهد کرد. بر این اساس، بسیاری از محتواهای گسترش دهنده از جمله بسته Beyond Light به صورت رایگان در دسترس مشترکین سرویس قرار می‌گیرد. پیرامون این موضوع، این شرکت اخیرا بیشتر شفاف‌سازی کرده و گفته که مشترکین سرویس گیم پس، همچنان باید محتواهای فصلی یا بسته‌های Season Pass را به صورت جداگانه خریداری کنند.

بازیکنان با داشتن اشتراک فعال در سرویس Xbox Game Pass، از سپتامبر جاری در مجموع به نسخه استاندارد بازی Destiny 2 به همراه محتواهای expansion آن نظیر Forsaken و Shadowkeep دسترسی پیدا می‌کنند. بسته Beyond Light نیز از ماه نوامبر برای مشترکین در دسترس قرار می‌گیرد. با این حال بسته‌های فصلی یا Season Pass در این سرویس وجود ندارند و مشترکین باید آن‌ها را به صورت جداگانه تهیه کنند.

با توجه به این موضوع، حالا می‌توان گفت که رویدادهای جدید، لوت‌ها و رتبه‌بندی‌های Season Pass به صورت استاندارد در سرویس گیم پس ارائه نمی‌شوند. لازم به ذکر است که Destiny 2 درحال حاضر در همه پلتفرم‌ها به صورت رایگان عرضه می‌شود و به این ترتیب عرضه آن در گیم پس، برای مشترکین فقط به معنی عرضه محتواهای expansion آن است.

محتوای بعدی این بازی تحت عنوان Destiny 2: Beyond Light قرار است در روز 10 نوامبر (20 آبان) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی عرضه شود. این بازی همچنین پس از عرضه کنسول‌های نسل بعد نیز روی PS5 و Xbox Series X قابل تجربه است.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.