نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 05 مرداد 1399
ساعت 12:00

رویداد بعدی Xbox Series X احتمالا ماه آینده برگزار می شود

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ فیل اسپنسر در صحبت‌های تازه خود، به احتمال برگزاری رویداد خبری دیگری برای ایکس‌باکس در آینده نزدیک اشاره کرده است.

مایکروسافت پس از مدت‌ها انتظار، سرانجام از بسیاری از بازی‌های در صف عرضه خود در جریان رویداد اخیر Xbox Games Showcase پرده‌برداری کرد. این برنامه گرچه از نظر نمایش بازی‌ها قطعا بهتر از برنامه Inside Xbox چند ماه پیش بود، با این حال بازخوردهای طرفداران به این برنامه گاهی مثبت و گاهی هم منفی بوده است. درحالی که این موضوع مشخص شده بود که مایکروسافت همچنان برنامه‌های بیشتری برای کمپین تبلیغاتی Xbox Series X در پیش دارد، صحبت‌های جدید اسپنسر نشان می‌دهد که رویداد بعدی ایکس‌باکس زودتر از آنچه تصور می‌شد برگزار می‌شود.

فیل اسپنسر، اخیرا در صحبت‌های خود در یک کانال یوتیوب اشاره کرد که طرفداران ممکن است در ماه آگوست (ماه آینده) نیز خبرهای بیشتری را دریافت کنند؛ توضیحی که باعث شده تا شایعات درباره برگزاری Xbox showcase بعدی در ماه آینده تقویت شود. او البته در این مصاحبه با لحنی صحبت کرد که نشان از عدم اطمینان بود، و به این ترتیب ممکن است آنطور که اسپنسر مایل است، این برنامه در ماه آینده آماده نشود. در هر صورت این نکته نیز اهمیت دارد که با توجه به رویداد بزرگی که مایکروسافت برای نمایش آنلاین اخیر آماده کرده بود، برگزاری رویداد مشابه در فاصله یک ماه کمی بعید به نظر می‌رسد و اگر چنین رویداد خبری در پیش باشد، احتمالا کوتاه‌تر و محدودتر خواهد بود.

با در نظر گرفتن اینکه مایکروسافت قبلا وعده داده بود که تا پایان سال 2020 اقدام به برگزاری ماهانه رویدادهای خبری ایکس‌باکس خواهد کرد، نکته دیگری که درباره ماه آگوست وجود دارد به برگزاری رویداد دیجیتالی Gamescom 2020 مربوط است که بین 27 تا 30 آگوست (6 تا 9 شهریور) برگزار می‌شود. از آنجایی که مایکروسافت قبلا برای حضور در Gamescom اعلام آمادگی کرده بود، ممکن است خبرهای بیشتر درباره ایکس‌باکس در همین رویداد و نه در یک رویداد دیگر Xbox Showcase اعلام شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.