نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 20 مرداد 1399
ساعت 15:00

تصویر لیک شده جدید مجددا کنسول Xbox Series S را تایید می کند

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ اخیرا تصویر جدیدی از بسته‌بندی کنترلرهای سفیدرنگ کنسول نسل بعدی Xbox منتشر شده که در آن عبارت «Xbox Series S» دیده می‌شود.

یک گزارش جدید که توسط رسانه The Verge نیز بازتاب پیدا کرده، ظاهرا سرانجام مدل دیگر کنسول نسل نهمی ایکس‌باکس یعنی Xbox Series S به شکل غیررسمی تایید شده است. این گزارش براساس تصویر لیک‌شده از بسته‌بندی کنترلرهای جدید اما سفیدرنگ Xbox برای نسل بعدی است. گفتنی است که مایکروسافت تاکنون Xbox Series X و کنترلر آن که هر دو به رنگ مشکی هستند را معرفی کرده است؛ با این حال همواره شایعات از عرضه مدل دوم اما ارزان‌تر از این کنسول نیز وجود داشته است. براساس گزارش جدید، تصویر کاملی از بسته‌بندی کنترلر سفید Xbox Series X منتشر شده که در قسمتی از آن، ذکر شده که کنترلر با هر دو کنسول Xbox Series X و Xbox Series S کار می‌کند. شما تصویر ذکر شده را در ادامه مشاهده می‌کنید.

xbox series x s LI 720x480

همان‌طور که اشاره شد، تاکنون شایعات زیادی درباره مدل ارزان قیمت کنسول بعدی ایکس‌باکس، که با اسم رمز Project Lockhart مطرح بوده وجود داشته است. مایکروسافت تاکنون هیچ مدل دیگری از این کنسول غیر از Xbox Series X را تایید نکرده است. تاکنون چندین گزارش و گمانه‌زنی غیررسمی در این رابطه وجود داشته که آخرین آن‌ها، یعنی لیک شدن بسته‌بندی این کنترلر برای اولین بار عبارت Xbox Series S را تایید می‌کند. پیش از این نیز تصویر دیگری از خود کنترلر سفید Xbox Series X به بیرون درز پیدا کرده بود. علیرغم اینکه تصاویر درست به نظر می‌رسند و تاکنون رسانه‌های معتبری نیز درباره آن گزارش تهیه کردند، درنهایت برای تایید نهایی باید منتظر اطلاعیه مایکروسافت بود.

کنسول نسل نهمی Xbox Series X (و احتمالا Xbox Series S) در تعطیلات پایانی سال 2020 عرضه می‌شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.