نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 21 مرداد 1399
ساعت 09:00

نمایش های تازه Cyberpunk 2077 در اپیزود جدید Night City Wire

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ در اپیزود جدید برنامه Night City Wire، جزئیات بیشتری از بازی Cyberpunk 2077 از جمله انتخاب‌های Lifepath به نمایش گذاشته شد.

تازه‌ترین قسمت از برنامه ویژه استریمی CD Projekt RED برای بازی سایبرپانک 2077، یعنی Night City Wire سرانجام پخش شد و در جریان آن اطلاعات و تریلرهای بیشتری از این بازی به اشتراک گذاشته شد. مهم‌ترین محور صحبت‌ها در رویداد اخیر، صحبت درباره انتخاب‌های اول بازی برای شروع کار است که به عنوان Lifepath معرفی می‌شوند. بر این اساس بازیکن از سه گزینه Lifepath در شروع بازی، می‌تواند یک مورد را انتخاب کند. هر انتخاب بازی متفاوتی را پیش روی بازیکن می‌گذارد که این شامل انتخاب بین سه حالت The Nomad، The Street Kid و The Corpo است. در این رابطه نمایش‌های دیگر از جمله تریلر سفارشی‌سازی اسلحه‌ها هم به نمایش گذاشته شد که هر دو تریلر را در ادامه مشاهده می‌کنید.

 

پیرامون انتخاب‌های Lifepath، گزینه The Street Kid بازیکن بازی را در حالی شروع می‌کند که کاراکتر V یک شخصیت بزرگ شده در بطن شهر نایت سیتی است. در این حالت بازیکن شناخت بیشتری از شهر و گروه‌های داخل آن دارد و هرج و مرج، دعواهای خیابانی و ... از مشخصه‌های این حالت است. در حالت The Nomad، بازیکن و شخصیت V کار را در اجتماعی بیرون از شهر نایت سیتی و در منطقه‌ای طبیعی و بکر در اطراف شهر شروع می‌کنند که این منطقه هم Bad Land نام دارد. Lifepath سوم نیز The Corpo است که بازیکن کار خود را درحالی شروع می‌کند که عضوی از ابرکمپانی Arasaka است. هر کدام از گزینه‌ها، گیم‌پلی و خط داستانی متفاوتی را به عنوان شروع کار پیش روی بازیکن می‌گذارد که با دیگری تفاوت دارد.

به گفته سی‌دی پراجکت، سومین قسمت برنامه Night City Wire به زودی پخش خواهد شد. بازی Cyberpunk 2077 در روز 19 نوامبر (29 آبان) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی عرضه می‌شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.