نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 21 مرداد 1399
ساعت 12:00

احتمالا حالت Grounded Mode به Last of Us 2 اضافه می شود

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ لیست تروفی لیک شده نشان می‌دهد که دو حالت Grounded و Permadeath به بازی The Last of Us Part 2 اضافه می‌شوند.

یک فهرست تروفی جدید فاش می‌کند که دو تروفی جدید به بازی The Last of Us Part 2 اضافه خواهند شد؛ هر دو این تروفی‌ها در ارتباط با درجه سختی بازی هستند. این گزارش که اولین بار توسط PowerPyx منتشر شده، فاش می‌کند که ست جدیدی شامل دو تروفی Grounded و Permadeath در آپدیت 1٫03 به بازی اضافه می‌شود. شما در ادامه تصویر این ست جدید تروفی بازی را مشاهده می‌کنید.

tle last of us 2 grounded trophies

حالت Grounded که برای بازیکنان بازی اول کاملا شناخته شده است، گزینه‌ای را به درجات سختی بازی با عنوان Grounded Mode اضافه می‌کند که سخت‌ترین درجه سختی در بازی اول بود. در این حالت دشمنان بسیار جان‌سخت‌تر، و همه موارد UI از جمله میزان خون بازیکن و همچنین وضعیت listen mode هم برداشته می‌شد. گزینه دیگر Permadeath نام دارد که به معنی مرگ دائمی است. بازیکن در این حالت فقط یک جان دارد و مرگ در هر نقطه از داستان بازی به معنی شروع مجدد بازی از ابتدا خواهد بود. هر دو این حالت‌ها ظاهرا از یکدیگر جدا هستند و تکمیل بازی در این دو حالت، تروفی نقره و برنز جدیدی را به بازیکن اختصاص می‌دهد.

گفتنی است که ناتی داگ هنوز چنین خبری را تایید نکرده و در این زمینه باید منتظر بود. پیرامون درجات سختی، Last of Us Part 2 از ابتدا گزینه‌های متنوعی را برای این کار در نظر گرفته بود. بازی همچنین گزینه‌های فراوان accessibility نیز دارد که برخی از آن‌ها، مستقیما روی درجه سختی بازی اثر گذار بودند.

بازی The Last of Us Part 2 درحال حاضر برای پلی‌استیشن 4 در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید نقد و بررسی اختصاصی بازی با امتیاز 10 از 10 را نیز در بازی‌مگ مطالعه کنید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.