نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 26 مرداد 1399
ساعت 18:00

کارگردان خلاق Assassin’s Creed Valhalla از یوبیسافت اخراج شد

4 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ اشرف اسماعیل کارگردان خلاق بازی در صف عرضه Assassin’s Creed Valhalla، از شرکت یوبیسافت اخراج شد.

طرفداران سری بازی‌های اساسینز کرید، امسال شاهد عرضه بازی Assassin’s Creed Valhalla خواهند بود؛ بازی که قرار است طبق سنت این سری روایت کننده یک دوره تاریخی دیگر، این بار در عصر وایکینگ‌ها و هجوم آن‌ها به جزیره بریتانیا در قرن نهم باشد. تیم سازنده این بازی، استودیو یوبی‌سافت مونترال است که به عنوان استودیو اصلی سازنده عناوین سری نیز شناخته می‌شود. پیرامون فرایند ساخت این بازی و در مجموع کادرهای بازی‌سازی شرکت یوبی‌سافت، در طول ماه‌های اخیر گزارش‌های زیادی از شکایت‌های کارکنان از نحوه مدیریت و محیط کاری وجود داشت که در یکی از مهم‌ترین خبرها، اعلام شده بود که اشرف اسماعیل کارگردان خلاق بازی Valhalla، از ادامه پروژه کناره‌گیری کرده است.

حدود یک ماه پس از کناره‌گیری اسماعیل از ادامه پروژه، یوبی‌سافت اخیرا اعلام کرده که پس از تکمیل تحقیقات داخلی درباره این کارمند درنهایت تصمیم به اخراج او گرفته است.

در نتیجه تحقیقات صورت گرفته، Ashraf Ismail از ادامه کار در شرکت یوبی‌سافت کنار گذاشته شده و او دیگر به عنوان کارمند در شرکت اشتغال نخواهد داشت.

اشرف اسماعیل در گذشته، در تولید بسیاری از عناوین سری اساسینز کرید نقش داشت. او کار خود را در شرکت یوبی‌سافت سنگاپور و کار روی بخش دریایی بازی سوم سری شروع کرد، که در ادامه به عنوان کارگردان برای پروژه Black Flag ارتقا پیدا کرد. او در ادامه در پروژه‌های Origins و Valhalla نیز به عنوان کارگردان خلاق حضور داشته است. بازی Assassin’s Creed Valhalla در روز 17 نوامبر (27 آبان) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، گوگل استیدیا و پی‌سی عرضه می‌شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.