نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 27 مرداد 1399
ساعت 09:00

بازی FIFA 21 با حجمی بیش از 50 گیگابایت عرضه می شود

4 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ براساس اطلاعات صفحه بازی فیفا 21 در فروشگاه مایکروسافت، این بازی با حجم اولیه بیش از 50 گیگابایت در دسترس قرار می‌گیرد.

با توجه به ادامه بحران کرونا و تاخیر در شروع فصول جدید مسابقات ورزشی، امسال عرضه آن دسته از بازی‌های ورزشی برای آن‌ها نیز با کمی تاخیر صورت می‌گیرد. به همین دلیل است که بازی نظیر FIFA 21 کمی دیرتر از زمان‌بندی سنتی و سالانه عرضه می‌شود تا با مسابقات دنیای واقعی نیز هماهنگ باشد. پیرامون این بازی، اخیرا برخی جزئیات جدید به صفحه رسمی بازی در Microsoft Store اضافه شده، که مشخص می‌شود حجم اولیه دیتای بازی در ایکس‌باکس وان برابر با 50٫01 گیگابایت است. این حجم دیتا بسیار نزدیک به حجم دیتای FIFA 20 است که درحال حاضر اندکی از 50 گیگابایت پایین‌تر است.

درحالی که حجم دیتای این بازی برای ایکس‌باکس وان مشخص شده، سونی هنوز این اطلاعات را برای PS4 بروزرسانی نکرده است؛ با این حال انتظار می‌رود که حجم دیتای بازی در هر دو نسخه کنسولی نزدیک به هم باشند. نسخه امسال سری فیفا، تحولات جالبی را در بخش گیم‌پلی شاهد است که در این زمینه، EA Sports مدتی پیش تریلر گیم‌پلی بازی را با محوریت نمایش همین ویژگی‌های جدید به نمایش گذاشت.

بازی FIFA 21 در روز 9 اکتبر (18 مهر) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ و پی‌سی عرضه می‌شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.