نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 15 مرداد 1399
ساعت 09:00

انتشار تریلر رسمی گیم پلی FIFA 21

2 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ در اولین گیم‌پلی ویدیو FIFA 21، ویژگی‌های تازه‌ای نظیر کنترل بیشتر روی توپ و حرکات خلاقانه هم‌تیمی‌ها توسط بازیکن دیده می‌شود.

EA Sports در فاصله حدود دو ماه مانده تا انتشار بازی فیفا 21، برای اولین بار تریلر رسمی برای نمایش گیم‌پلی این بازی را به اشتراک گذاشته است. در تریلر جدید که در پایین مشاهده می‌شود، گیم‌پلی بازی از تعدادی قابلیت از جمله حرکات روان‌تر در حین دریبل و کار با توپ، کنترل بهتر روی حرکات هم‌تیمی‌ها و ... رونمایی می‌شود.

 

یکی از قابلیت‌های اصلی که روی آن تمرکز شده، دریبل زدن روان‌تر است که به بازیکن امکان کنترل بیشتری را روی توپ در زمان کارهای خلاقانه می‌دهد که این کار، با نگه‌داشتن دکمه R1/RB و حرکت دادن بازیکن با آنالوگ چپ انجام می‌شود. از همین قابلیت حتی امکان استفاده در زمان کارهای دفاعی و هجومی هم وجود دارد. قابلیت تازه بعدی حرکات خلاقانه نام دارد که می‌توان بازیکنان دیگر را در مسیر زدن ضربه نهایی هدایت کرد. این کار هم با نگه داشتن دکمه L1/LB و جابجا کردن با آنالوگ راست قابل انجام هست تا هم‌تیمی در موقعیت مورد نظر قرار گرفته و آماده دریافت توپ باشد.

بازی FIFA 21 در روز 9 اکتبر (18 مهر) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی منتشر می‌شود. EA Sports انتشار بروزرسانی مخصوص نسل نهمی بازی برای PS5 و Xbox Series X را نیز به صورت رایگان تایید کرده است.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.