نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 28 مرداد 1399
ساعت 09:00

ماد جدید کو آپ Ghost of Tsushima: Legends معرفی شد

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ ساکر پانچ از ماد کوآپ و چندنفره جدیدی برای Ghost of Tsushima با عنوان Legends رونمایی کرده است.

استودیو ساکر پانچ اخیرا با انتشار تریلر جدیدی، از Ghost of Tsushima: Legends که یک ماد جدید کوآپ و مشارکتی برای بازی Ghost of Tsushima است رونمایی کرده است. معرفی این ماد جدید، چند روز پس از مصاحبه کارگردان این بازی یعنی نیت فاکس است که گفته بود در آینده، ممکن است شاهد عرضه محتواهای چندنفره و مالتی‌پلیر هم باشیم. شما در ادامه تریلر رونمایی این حالت را مشاهده می‌کنید.

 

ماد جدید Ghost of Tsushima: Legends، یک حالت کاملا جدید چندنفره و کوآپ است که در آن بین ۲ تا ۴ نفر امکان شروع مراحلی را دارند که در آن، بازیکنان باید با دشمنان مختلف مبارزه کرده و به مرحله بعد راه پیدا کنند. بازیکنان، امکان انتخاب بین چهار کلاس سامورایی (Samurai)، شکارچی (Hunter)، رونین (Ronin) و قاتل (Assassin) را دارند و مراحلی که تجربه می‌کنند، حالت‌های مختلفی از بخش‌های داستانی تا هجوم دشمنان به صورت چند موج دارند. نوع دشمنان در این مراحل نیز براساس فرهنگ ژاپنی ظاهر می‌شوند و ممکن است موجوداتی نظیر Oni و دیگر موجودات اهریمنی باشند.

ماد جدید Ghost of Tsushima: Legends، قرار است در پاییز 2020 و به صورت رایگان برای دارندگان بازی عرضه شود. در این بازی، بازیکنان به دو روش یعنی دعوت از دوستان یا matchmaking می‌توانند با بازیکنان دیگر بازی کنند. این همچنین به معنای آن نیز هست که برای تجربه این بخش، بازیکنان به اشتراک PlayStation Plus احتیاج خواهند داشت.

Sucker Punch در ادامه این گزارش، گفته که پس از عرضه این ماد قرار است حالت مشابه دیگری را این بار به صورت raid عرضه کند. بازی Ghost of Tsushima، درحال حاضر به صورت انحصاری پلی‌استیشن 4 در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید نقد و بررسی اختصاصی بازی با امتیاز 8٫6 از 10 را نیز در بازی‌مگ مطالعه کنید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.