نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 27 مرداد 1399
ساعت 15:00

تصاویر بیشتری از کاور جلد عناوین PS5 منتشر شده است

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ به تازگی تصاویر جلد بیشتری از عناوین PS5 منتشر شده که شامل بازی‌های در صف عرضه شرکت یوبی‌سافت هستند.

پلی‌استیشن 5، کنسول بازی نسل بعدی سونی که تا چند ماه دیگر وارد بازار می‌شود، قادر به اجرای بازی‌های کنسول PS4 نیز هست. علیرغم این موضوع، سونی مدتی پیش با نمایش جلد کاور بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales، نشان داد که طراحی جعبه بازی‌های عرضه شده برای کنسول PS5 کمی متفاوت‌تر از طراحی جلد عناوین PS4 است. پس از این خبر، تعدادی بازی دیگر نیز از کاور مخصوص PS5 خود رونمایی کردند که در ادامه همین موضوع، اخیرا تصاویر روی جلد برای برخی از بازی‌های پیش روی شرکت یوبی‌سافت هم منتشر شده است. شما در ادامه تصاویر کاور بازی‌های Assassin’s Creed Valhalla، Watch Dogs: Legion و Far Cry 6 برای PS5 را مشاهده می‌کنید.

ubisoft ps5 games box art

گفتنی است که هر سه این بازی‌ها، برای PS4 نیز عرضه می‌شوند و جدای از امکان اجرای آن‌ها در PS5، بروزرسانی مخصوص نسل نهمی نیز دریافت می‌کنند. همچنین یوبی‌سافت این بازی‌ها را در نسل کنونی و نسل بعدی کنسول‌های بازی، با قیمت 60 دلار عرضه می‌کند. شرکت قبلا گفته بود که بازی‌های در صف عرضه که در هر دو نسل عرضه می‌شوند، قیمت یکسان خواهند داشت، هرچند پس از این بازی‌های مخصوص نسل بعد با افزایش قیمت 10 دلاری و با قیمت 70 دلار فروخته خواهند شد. پیش از این چند ناشر بزرگ صنعت گیم، قیمت 70 دلاری برای بازی‌های بزرگ خود را تایید کرده بودند.

بازی Watch Dogs: Legion در روز 29 اکتبر (8 آبان)، Assassin’s Creed Valhalla در روز 17 نوامبر (27 آبان) و Far Cry 6 در روز 18 فوریه (29 بهمن) برای پلی‌استیشن 4 و 5، ایکس‌باکس وان و سری ایکس، گوگل استیدیا و پی‌سی عرضه می‌شوند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.