نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 20 تیر 1399
ساعت 09:00

اولین نگاه به جلد عناوین PS5 از طریق Spider-Man: Miles Morales

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ رونمایی از کاور و بسته‌بندی نسخه فیزیکی بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales، اولین نگاه به کاور روی جلد عناوین PS5 است.

درحال حاضر حدود یک دهه است که نحوه تهیه بازی‌های ویدیویی توسط بازیکنان، به سرعت درحال تغییر از خرید نسخه‌های فیزیکی به سمت خرید نسخه‌های دیجیتال و دانلود کردن بازی‌ها پیش می‌رود. این روزها گرچه بیشتر بازیکنان تمایل به خرید نسخه‌های دیجیتالی بازی‌ها دارند، با این وجود هنوز هم درصد بزرگی از آن‌ها، امتیازات خرید نسخه‌های فیزیکی را نیز درنظر می‌گیرند و این روش تهیه بازی، همچنان محبوبیت بالایی دارد. با توجه به این پیش‌زمینه، سونی برای نسل بعدی کنسول‌های PlayStation تصمیم به عرضه دو نسخه از PS5، یعنی یک مدل کنسول عادی و مدل دوم، به صورت کنسول فاقد درایو نوری گرفته است. با در نظر گرفتن پشتیبانی از هر دو روش تهیه بازی، به تازگی جلد نسخه فیزیکی بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales فاش شده، که اولین نگاه به طراحی کاور روی جلد عناوین PS5 محسوب می‌شود. شما در ادامه طراحی این بسته‌بندی را مشاهده می‌کنید.

marvels spider man miles morales box 2

با توجه به این تصویر، سونی چارچوب و الگوی طراحی کلی که برای کاور روی جلد عناوین PS4 داشته را تا حد زیادی حفظ کرده است. به این ترتیب که بسته‌بندی و قاب این بازی‌ها همچنان به رنگ آبی خواهد بود. با این حال نوار بالایی روی کاور بازی‌ها و همچنین کناره آن، برخلاف رنگ آبی در PS4 حالا در PS5 به رنگ سفید خواهد بود. همچنین لوگوی PS5 نیز به رنگ سیاه در این زمینه سفید دیده می‌شود. به این ترتیب تحول بزرگی در این طراحی جلد دیده نمی‌شود، و تنها تغییر به نوارهای آبی بالا و کناره جلد بازی‌ها مربوط است که در PS5 به رنگ سفید و سیاه خواهد بود. گفتنی است که طراحی خود کنسول PS5 نیز در مجموع از همین سه رنگ سفید، سیاه و آبی پیروی می‌کند.

بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales، قرار است در روز لانچ PS5 همراه با این کنسول عرضه شود. کنسول پلی‌استیشن 5 به عنوان جانشین PS4، در تعطیلات پایانی سال 2020 عرضه می‌شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.