نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 28 مرداد 1399
ساعت 15:00

سونی روی هدست های نسل بعدی PlayStation VR کار می کند

1 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ لیست استخدامی جدید سونی نشان می‌دهد که این شرکت، مشغول کار روی هدست‌های نسل بعدی VR است.

براساس لیست استخدامی که اخیرا منتشر شده، سونی درحال استخدام نیروهای جدیدی است تا روی «نسل بعدی نمایشگرهای VR قابل نصب روی سر» کار کنند. سونی همچنین به این نکته اشاره کرده که این محصول قرار است با یک آینده‌نگری به نسبت پنج سال از حالا طراحی شود و به این ترتیب، مشخص نیست که این محصول جدید مبتنی بر واقعیت مجازی، کاملا مشابه هدست‌های امروزی VR نظیر PlayStation VR باشد. به علاوه این فهرست توسط خود شرکت سونی، و نه Sony Interactive Entertainment منتشر شده است.

سونی در گذشته تایید کرده بود که هدست‌های کنونی PlayStation VR، با کنسول جدید و نسل بعدی PS5 سازگار هستند و اشارات و گزارش‌های غیررسمی هم از ساخته شدن هدست‌های PSVR 2 وجود داشته است. این احتمال وجود دارد که هدست‌های جدید واقعیت مجازی پلی‌استیشن، براساس برنامه‌های سونی برای این محصول VR ساخته شود. در هر صورت اگر سونی مشغول کار روی محصول جدیدی برای VR با یک افق دید برای پنج سال آینده است، می‌توان این احتمال را قائل شد که پلی‌استیشن و بخش Sony Interactive Entertainment نیز می‌تواند از تکنولوژی‌های مرتبط با این برنامه برای ساخت PSVR بعدی استفاده کند.

سونی تا چند ماه دیگر کنسول‌های بازی خانگی نسل بعدی خود یعنی PlayStation 5 را روانه بازارهای جهانی می‌کند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.